verkenner werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Berichten
598
Beste helpers,

Op mijn laptop met vista werkt de verkenner niet meer.

In de veilge modus ook niet en ik zie dat de icoontjes rechts onder ook maar gedeeltelijk laden.

Het probleem is dat ik nergens meer bij kan ook niet bij systeemherstel.

Als ik inlog op de andere gebruiker krijg ik de volgende foutmelding: c:\windows\system\kswdmcap.ax is niet geschikt voor windows of het bevat een fout in msnmsgr.exe.
 
:) Probeer maar met TuneUP die verhelpen...:D misschien lukt ? ....:(
---------------------
qpgumr.jpg
In menu links heb je ook voor.... om iconen te repareren....:D
 
Laatst bewerkt:
dat kan ik dus niet proberen want ik kom niet verder dan het opstarten en dan blijft alles hangen.

dus ik kan niets openen zelfs het startmenu niet ik krijg alleen de melding windows explorer werkt niet en dan zit alles muurvast.
 
:d Explorer werkt niet ???:( ? in dit geval klik beneden met rechte kant/muis op taakbalk en taakbeheer starten dan op bestand en nieuwe taak uitvoeren, typ maat Explorer in en enter ..:D
 
Laatst bewerkt:
zoals ik al aangegeven had werkt er niets meer alles staat dus vast.

ook de aangedragen oplossing werkt dus niet!

Alleen het bureaublad staat er en voor de rest werkt er niets.
 
Hallo,

Doe:

CTRL+SHIFT+ESC>Klik op nieuwe taak>vul hier in: explorer.exe>nu moet je bureaublad komen!

Succes.
 
Hallo,

Ik kan dit uitvoeren maar ook dan slaat alles vast en kan ik niets meer doen behalve de laptop uitzetten.
 
ik ben er 2 dagen mee bezig geweest maar het is allemaal niet gelukt dus heb ik de laptop opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles weer zoals het moet. Alleen jammer van de data die verloren is!

Dank voor de aangedragen oplossingen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan