Internet stopt er soms mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomtom2

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
65
Beste,

Onze modem en router zitten helemaal op de begane grond. Zelf zit ik op de zolder. Ik heb een sitecom kastje beneden aangesloten op mijn router, hier het andere kastje in het stopcontact gedaan. Vervolgens een kabel van het kastje in mijn kamer naar mijn laptop zodat ik gewoon kabelinternet heb, dus niet op wifi(ik zit buiten het bereik van onze wifi). Nu gebeurd het soms dat mijn internet me er even uitgooit. Ik kan dan simpelweg even niet meer internetten, maar naar een minuut of iets minder doet hij het weer, dan gooit hij me er weer uit en daarna doet hij het weer etc. Soms gebeurd dit een week niet, soms gebeurd het een hele dag door. Om knettergek van worden.

Ik heb ook problemen om mijn kabel te gebruiken om internet te krijgen op mijn xbox, om online te spelen. Ik word de heletijd gekicked. Vervolgens doet hij het weer even en dan word ik weer gekickt. Ik word er gek van.

Als ik bij mijn lan verbinding kijk, zie ik dat ik wel 100 miljoen bytes ontvang en maar 7 miljoen of iets dergelijks verzend. Dat lijkt mij wat aan de hoge kant. Zou het dat wellicht kunnen zijn? Of wordt dit veroorzaakt door wat anders? Ligt het aan de kabel/het sitecom kastje? Ik ben geen computer hero, als jullie meer info willen, just ask, want ik weet op dit moment niet wat jullie nodig hebben.

Groet,

Tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan