avi met sub betand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbzy

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Berichten
21
Hoi,

ik heb een avi video die ik met een sub bestand wil branden, maar dat lukt me niet, de sub bestand die brand die niet mee.
Het brand programma dat ik gebruik is ashampoo burning studio 11 en brand hem dan als 'bestanden en mappen branden'
ik heb het op google gezocht maar word er niet veel wijzer van
iemand die weet hoe dit moet?
 
:D ALS je ook wil dat die AVI blijft dan kan je met ''Auto Gordian Knot'' ( gratis is ! ) die AVI met subs branden, maar als je van AVI naar DVD omzetten wil dan kan je met bijv. ''ConvertX to DVD'' branden en srt-.bestand ( ondertitel ! ) gewoon er bij zetten :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Bij AGK kan ik geen ondertiteling toevoegen zover ik heb gekeken geloof ik, en bij die ConvertX geeft die format niet ondersteund hoe krijg ik die subfile dan naar srt?
 
Jaawel ConvertX to DVD ondersteunt vrijwel elk video bestand formaat, en AVI 100% dus ook ...:thumb: maar als je nog nooit mee gewerkt hebt misschien lukt je ook niet die AVI via ConvertX te openen :(
over die ''Auto Gordian Knot'' daar weet ik zelf ook niet veel van, heb ik ook gekregen en nog nooit uitgeprobeert, omdat ik bijna nooit bezig met AVI bestand te bewerken ben ..:d
-----------------------
4f5143f89a036-Ondert..gif
Ondertittel's kan je wel vinden ( ALS je die hebt :D ) daar waar je ook opgeslagen hebt ..:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hey,

ja ik bedoelde niet de avi maar de sub ondersteunde die niet.
Het probleem is al opgelost heb er een srt bestand van gemaakt
bedankt voor je reacties :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan