Na montage met AP CS5 een DVD image creëren met mpg ? Hoe maak ik TS bestanden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

John30

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
11
Om mijn HD vakantie-video's in AVCHD gebruik ik het video montage programma Adobe Premiere Pro CS5.
Om een DVD te maken doe ik export naar MPEG2-DVD en komt er na 6 uur rekenen voor 1 uur video (met geluid) een mpg file te voorschijn.
Die mpg file is correct af te spelen met VLC.
Ik wil die file nu branden op een DVD schijf om af te spelen op een stand-alone DVD speler. Dit is mij gelukt met ImgBurn en met Ashampoo. Maar het zou handig zijn als ik eerst een image kan maken op de HDD om de totale file te controleren.
De twee voorgaande geciteerde programma's kunnen blijkbaar niet overweg met de mpg file om een Disk-image te maken maar vragen naar VOB, IFO en BUP in een TS container.
Hoe (met welke software en wat zijn dan de instellingen) kan ik die omzetten ? Of kan ik op een handiger manier mijn doel bereiken ?
Dank bij voorbaat voor de reactie.
 
Laatst bewerkt:
normaal kun je het Pr project direct naar En sturen en daar kun je je dvd maken en opslaan zoals je wilt.
Maar het ligt maar aan het adobe paket dat je hebt.
 
Laatst bewerkt:
eenvoudig DVD-Image creëren op HDD

Dank voor de reactie.
Ik had vroeger inderdaad Encore maar sedert ik met Windows 7 werk kan ik dit pakket niet meer gebruiken. Ik vind het te duur om enkel mijn vakantievideo's te branden trouwens ik vind het behoorlijk gebruiksonvriendelijk.
Ik zoek een gebruiksvriendelijk pakket waarmee ik mpg kan branden op DVD met als tussen stap via een DVD-Image op HDD en liefst in de toekomst naar blu-ray.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan