Photoshop hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim1982

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
138
He hallo

Photoshop is aardig nieuw voor mij, en ik ben t een en ander aan het uitproberen.
Nu probeer ik een bewerkte foto op te slaan, maar dat kan dan niet... weet iemand wat ik precies verkeerd doe??

dit is de foto, bewerkt met kanalen e.a.
Naamloos.jpg

en dan krijg ik dus deze foutmelding

Naamloos1.jpg


wat doe ik fout?
 
:) Als je foto opslaat gaat die kan je ook ff naam veranderen ( Bestandnaam ) ....:D bijv. als foto 1 ...:thumb: en tuurlijk als JPG bestand ...:D
 
Laatst bewerkt:
ja dat is nu juist het probleem... ik type een bestandsnaam in en ik wil opslaan als jpg .. en dan krijg ik dus die foutmelding....
 
:confused: Probeer nog maar uitvinken die vierkantje daar > Als Kopie <
 
dat gebied is grijs ... dus dat kan ik niet aanvinken of de vink verwijderen........
 
:confused: Ben zeer druk op dit moment en kan ik je niet op juiste manier helpen ...:( het enigste wat ik je kan vertellen is dat je dan probeert die als PNG opslaan, en dan kan je die ook makkelijk vanuit dezelfde map via windows paint gewoon openen/bewerken en als JPG opslaan ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Probeer je in dit geval de afbeelding te vervangen (onder menu opslaan) of een nieuw bestand te maken door 'opslaan als' te gebruiken ?
Je krijgt dan volgens mij 2 verschillende vensters, met elk andere mogelijkheden.
 
royon: tjah met een omweg kan het vast, maar ik wil toch wel weten waarom ik deze foutmelding krijg, dan doe ik toch iets fout gok ik

roel: ik heb het een en ander aangepast aan een foto, en wil dan opslaan. ik krijg zowel bij opslaan als opslaan als... hetzelfde venster (net geprobeerd). Ik moet het dan onder PSD opslaan, want ik mag niet als JPG opslaan. Ook al vink ik als kopie aan... nog steeds zegt ie: "het bestand moet als kopie worden opgeslagen samen met deze selectie" ??

snap er niks van
 
Het kan zijn (wat ik uit je schermafbeelding afleid) dat je een bewerking (een laag) wil opslaan.
Dat kan inderdaad alleen maar als PSD (photoshop) bestand, zodat je later verder kunt gaan met de bewerking.
Om de afbeelding nu op te slaan denk ik dat je eerst in het menu "laag" de lagen moet samenvoegen (of een laag maken)
Waarschijnlijk kun je daarna wel 'opslaan als' proberen.
Laat maar weer horen of het lukt of niet.
 
Ooke dan, die wat je nu laat zien dat is zojuist standaard extensie/teken voor JPG bestand, als je echt nu ziet dat zoals op je screenshot is, dan misschien deze JPG's bestanden worden niet in Windows Photo Viewer weergegeven, ...en die kan je makkelijk wel instellen .. via ... op een bestand met rechte kant muis klikken en dan > bestand standaard openen met C:\Program Files (x86)\Windows Photo Viewer of > C:\Program Files (x32)\Windows Photo Viewer ...
29awbh0.jpg
je kan ook proberen langs deze foto ( op vrije en lege plek ) met rechte kant muis klikken en dan in menu, ... eerst beeld en dan vervolgens normale pictogrammen aanwijzen .. ..
----------------------
P.S. :(En trouwens, .... zijn ze dat echt niet foto's van jouw Photo Camera ... JPG bestanden?? :D ? ik krijg namelijk zo dezelfde automatisch benamingen van mijn digitale photo camera als ik ze in mijn PC exporteer ..:D
----------------
En ALS laatste, Windows Photo Viewer is geen exe bestand ( ! ) dat is gewoon een dll bestand ( ! ) is het bij jou die photo viewer dll niet toevallig beschadigd ?? :( ? in dit geval zou je photoviewer dll opnieuw installeren moeten .. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan