Foto's plaatsen voor vrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Berichten
313
Hallo,

Vorige week hebben we een reünie gehad en zijn er veel foto's gemaakt. Ik ben rederlijk vaardig met PC's maar de meesten zijn primitief.

Daarom mijn vraag, hoe kan ik het makkelijkste de foto's plaatsen en anderen bijplaatsen zodat iedereen makkelijk de foto's kan zien en foto's kopiëren.


Gr. Maan
 
Als men onervaren is, dan zou de foto's toesturen mogelijk nog wel eens de slimste optie kunnen zijn?
Je kan via deze site per keer 2 giga versturen naar diverse ontvangers. Die krijgen de foto's als .zip binnen. Dubbelklikken voor ze en zij hebben alle foto's.

Daarnaast plaats je ze ook op de reguliere wijze op het w w w (voor algemeen nut en voor de wat vaardiger mensen met pc's en het w w w)

De site is kosteloos, spyware en andere ellende vrij. Ik gebruik 'm zelff ook voor met name het verzenden van veel / grote grafische bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn veel mensen die willen kijken en ook foto's bijplaatsen. We weten dus niet wie gaat kijken.
Het lieftste wil ik dus gewoon dat ik een link stuur waar de foto's staan en zij ook foto's kunnen bijplaatsen. Dit zou dan ook nog via mij kunnen gaan.
Dus de foto's staan ergens geparkeerd en iedereen kan kijken en foto's kopiëren.
 
Tja, d'r zijn zóveel methodes, maar alle vergen ze een heel kein beetje (klik) inzicht en idd. daar schort het soms aan bij de complete leek. Zo kan je bijv. in Google een 'discussiegroepje' aanmaken en iedereen toestemming geven bestanden te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook gratis een fotoalbum maken op www.picturetrail.com
En de link naar deze mensen sturen.
 
En gewoon een Flickr account waar jullie allen de inlog gegevens van hebben !?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan