Gmail username and password don't match

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
Hallo allemaal,

Sinds ik vorige week mijn password van Google heb veranderd krijg ik van Google Calendar sync een paar keer per dag deze foutmelding dmv een popup: Username and password do not match. You provided "mijn emailadres." Please enter your full emailadress (including @domain.com)
De agenda's, Android en Outlook 2010, syncen echter wel. Maar het is redelijk irritant elke keer die popup. Weet iemand hoe ik die weg krijg. Ik heb er al op gezocht maar heb nog geen duidelijke oplossing gevonden.

Alvast bedankt.
 
Bedankt Manamana voor je reactie.
Ik heb de mogelijkheden geprobeerd en in eerste instantie geen oplossing. Ik heb daarna beveiliging in twee stappen uitgeschakeld. Nu heb ik er geen last meer van. Wel vreemd want ik heb dat juist ingeschakeld als eventuele oplossing voor het probleem.
Ik hoop in ieder geval dat het nu wel is opgelost en zo blijft.
 
Bedankt Manamana voor je reactie.
Ik heb de mogelijkheden geprobeerd en in eerste instantie geen oplossing. Ik heb daarna beveiliging in twee stappen uitgeschakeld. Nu heb ik er geen last meer van. Wel vreemd want ik heb dat juist ingeschakeld als eventuele oplossing voor het probleem.
Ik hoop in ieder geval dat het nu wel is opgelost en zo blijft.

Oha oke. Als het goed blijft dan zet a.u.b. de vraag als opgelost, zodat anderen hiervan ook kunnen profiteren. Bedankt zover.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan