windows movie maker probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikishet

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
39
Ik bewerk mijn videos met windows movie maker maar als ik een filmpje in wil korten dan loopt wmm vast . Weet iemand hiervan het probleem.

Rikishet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien een RAM tekort. Hoeveel RAM heb je in je computer? Wat voor processor heb je?
 
Ik heb niet zoveel verstand van computers. En ik weet niet wat RAM is en mijn processor weet ik ook niet kun je dit ergens zien?
Met sommige bestanden doet ie het wel goed. Maar als ik 6 minuten weg wil halen bij bijv. een liedje dat te lang is opgenomen doet hij het niet.
 
Laatst bewerkt:
RAM (random acces memory) is het geheugen in je computer. Als je op start klikt en dan met rechts op deze computer klikt, daarna op eigenschappen, dan kun je nadere zaken over je computer zien. Ik verplaats de vraag ondertussen naar een geschiktere sectie. (kom je vanzelf terecht)
 
Hoe groot je geheugen is in totaal... Dat geeft niet aan hoeveel er gebruikt is.

Als je windows 7 hebt en doet wat hierboven staat, krijg je op die pagina 'geïnstalleerd geheugen' te zien met daar achter een getal.
 
Laatst bewerkt:
movie maker draait totaal niet zwaar.... heb je dit sinds kort voor het eerst op je computer? deed hij het wel eerder goed op je computer?
 
hoe groot je geheugen is in totaal... Dat geeft niet aan hoeveel er gebruikt is.

Als je windows 7 hebt en doet wat hierboven staat, krijg je op die pagina 'geïnstalleerd geheugen' te zien met daar achter een getal.

2.00 gb
 
movie maker draait totaal niet zwaar.... heb je dit sinds kort voor het eerst op je computer? deed hij het wel eerder goed op je computer?
Hij doet het alleen niet goed als ik muziek wil inkorten dan loopt wmm vast
 
windows is altijd wel buggy geweest met eigen programma's ik stel voor om over te lopen naar een ander videobewerkingsprogramma
 
Moviemaker is op zich een beknopte maar zeker wel een stabiel programma

welk muziekformaat gebruik je, sommige formaten laten zich beter dan andere editen,
wav of mp3 zou voor wmm geen probleem moeten zijn, anders probeer een ander muziekbestand (als test)
 
Ik lees hier de volgende tip:
Tijdens het uploaden van je filmpjes zo min mogelijk open laten staan! Anders loopt heel de toko vast! En kun je opnieuw gaan beginnen. Dat heeft er waarschijnlijk niets mee te maken, maar je kunt het altijd proberen....
 
Ok zal het proberen maar,
nu heb ik een ander probleem. Ik ben een project begonnen in live movie maker.
Nu wil ik het project (niet de film maar het project) laden en nu staan door al mijn afbeeldingen een kruisje en ze doen het niet meer.
 
je bronmateriaal terugplaatsen in de juiste mappen, of.... idd opnieuw beginnen.
 
Als dit je probleem heeft opgelost kun je dan de vraag op opgelost zetten, bovenin de blauwe balk?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan