Pinnacle Studio HD ultimate collection - Divx

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaft69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
2
Beste,

Ik heb zopas bovenstaand pakket aangekocht omdat ik een camcorder van panasonic heb gekocht en de filmpjes graag zou bewerken om ze op te slaan op dvd.
Hier zit nu echter het probleem.
Ik heb eindelijk mijn film aan mekaar kunnen plakken, maar ik krijg hem maar niet gebrand op dvd.
Ik heb elke mogelijke extensie geprobeerd ( avi-mpeg-divx etc...) maar niets wil lukken.
Sommige zijn trouwens ook te groot om te kunnen branden op dvd.
Ik heb het zowel geprobeerd op DVD+R als op DVD+RW en er gebeurt niets.
Ik heb de laatste nieuwe panasonic dvd dus ik ging er wel vanuit dat die vele bestanden zou kunnen lezen, niet dus.
Ik geef wel toe dat ik een leek ben in deze dingen en heb het boek van pinnacle besteld omdat dit wel van pas zou kunnen komen.
Kan iemand mij helpen, want ik word er moedeloos van.

Alvast bedankt ! :confused::(
 
Met programma probeer je te branden dan? En welke extensie hebben de bestanden die je wil branden?
 
pinnacle

Ik heb elke extensie geprobeerd, maar het bestand van DIVXHD was te groot, alsook AVI.
Het beste was Mpeg-2 maar ook dit wilde hij niet branden.
Ik heb geprobeerd met pinnacle zelf, nero, divx en dan heb ik een programma gedownload als test (hier had ik dan wel een watermerk) maar zelfs dat werkte niet.
Nu heb ik mijn boek ontvangen (pinnacle voor beginners) en hoop hier ergens mijn antwoord in te vinden.

Toch bedankt voor de reactie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan