filmpjes downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunter68

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Berichten
55
wie weet een gratis programmaatje waarmee ik filmpjes van internet kan halen..je hebt op de site bv. ongein.nl korte (grappige..) filmpjes , en sommige wil ik op de Pc zetten.

ik heb nu een ander programmaatje maar die werkt alleen op de site van youtube.....( Youtube Video Download Pro 2012 v1.8).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je berichten samengevoegd.
Volgende keer de knop "bericht aanpassen" gebruiken.

Succes. Jackall
 
Je kunt ze opnemen met bijvoorbeeld hypercam of fraps,de kwaliteit is dan helaas wel wat minder meestal.

Youtube filmpjes kun je heel gemakkelijk downlaoden met keepvid:www.keepvid.com je kunt gewoon de link van het youtube filmpje kopieren en plakken en je kunt hem vervolgens in de orginele resolutie downloaden!
 
De browser add-on "DownloadHelper" kan heel veel soorten video's downloaden. Ook die van ongein.nl. Als er inhoud is wat kan worden gedownload op een pagina dan gaat het knopje met de cirkels op de werkbalk draaien. Heel gemakkelijk. Het is het enige waarover ik heel tevreden ben gebleven. Ik weet alleen soms niet welke in de lijst de gewenste video is want die zijn vaak van de zelfde naam maar hebben andere resolutie. http://www.downloadhelper.net Gewoon proberen.

Screengrabbers en on-line services, zoals hier ook al genoemd, leveren allemaal een mindere kwaliteit dan het origineel. Het zijn dan ook gewoon opnames. Downloadhelper heeft een reputatie hoog te houden en zal proberen om nieuwe beveiligingen en andere technieken zo snel als mogelijk te omzeilen. :shocked: Dat is belangrijk voor de toekomst. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan