Tip voor fotobewerkers.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo allemaal,

Voor degene die met bewerkings programma's zoals PS werken en niet met een teken tablet werken het volgende.

Zoals jullie weten luistert de muis besturing erg nauw in fotobewerking bijvoorbeeld met vrijstaand maken of de talloze schuifjes.....

Wat je dan niet kan gebruiken is een muis met slechte tracking.....

Ik had dit probleem en ben op zoek gegaan naar de juiste ondergrond voor mijn muis.
Na wat onderzoek ben ik uitgekomen op een Gamers Pad te weten de Roccat Sota..... ik moet zeggen, het is een wereld van verschil met mijn oude muismat en de muis reageert nu als een speer en bewerken gaat nu gewoon veel makkelijker.

Er zit een granulaat laag op de mat welke is voorzien van metal foil wat gewoon heerlijk muist.

Uiteraard ook voor de fanatieke gamers een 100 % vooruitgang.

Wou jullie deze tip niet onthouden.

T


p.s Ik plaats geen link omdat het anders een beetje teveel op spammen gaat lijken ;-)
 
Goede spullen kopen, dan heb je dit niet nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scheelt echt enorm.... nooit geweten dat een mat zo'n verschil kon maken.....
 
Goede spullen kopen, dan heb je dit niet nodig.


Mee eens, en dit is er één van daar ik (nog) niet met een tablet werk....

Ben ik toch benieuwd naar jou definitie van goede spullen.....

Zo ben ik nog op zoek naar DE muis.... !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Wow nooit geweten dat er zo'n groot verschil in muismatten zit.

Wat voor een muis gebruik je, als ik vragen mag?"

Zelf ben ik ongeveer een half jaar geleden overgestapt naar een laser-muis (een super goedkope) en ik kan zelfs met zeer veel precisie 'muizen' met de laptop op schoot en de muis op onze stoffen bank. Super handig!
 
Ik heb een best dure Microsoft Bluetooth muis en ik dacht ook dat er weinig verschil in zat kwa ondergrond maar toen ik begon met fotobewerking haperde de precisie toch en dat is nu helemaal opgelost. In denk dat combinatie granulaat en metal foil echt de truc doet. Ben er in ieder geval erg blij mee want werk veel makkelijker en sneller nu !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan