draadloos wel internet, kabel geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

xp0wnzonex

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2012
Berichten
5
Heb sinds een aantal weken dat ik niet meer op internet kan als ik op kabel zit,
draadloos heb ik geen probleem.
als ik op school bijvoorbeeld wat wil printen, moet ik op kabel, dus is dat wel lastig, heb het probleem niet alleen op school maar ook thuis en op andere plekken
Bij probleem oplossen geeft hij iets aan van ongeldige IP configuratie, heb ook een 169 ip adres.
zal een aantal screenshots toevoegen
wie kan mij helpen :(
 

Bijlagen

  • probleem1.jpg
    probleem1.jpg
    82,5 KB · Weergaven: 51
  • probleem2.png
    probleem2.png
    42,7 KB · Weergaven: 44
  • probleem3.png
    probleem3.png
    43,5 KB · Weergaven: 41
  • Probleem4.jpg
    Probleem4.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 45
Kijk eens of er geen update voor de landriver is.

Ga naar apparatenbeheer, selecteer het stuurprogramma van de Lankaart en laat zoeken naar nieuwe stuurprogramma.
 
Heb ik al naar gezocht, overigens heb ik in Linux geen problemen, dus denk dat het in Windows zit
 
Probeer eens dit:
Sluit eerst je LAN kabel aan en voer de stappen uit (in bijlage) (Sommige Gegevens heb ik eruit gehaald voor mijn privacy en mijn veiligheid)
oplossing.jpg
 

Bijlagen

  • oplossing.jpg
    oplossing.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Probeer 1st met de comando's ipconfig /release en ipconfig /renew een nieuw IP te krijgen....als dat niet lukt,probeer dan eens met een handmatig IP adres in te vullen uit de IP range van je router,en het IP van je router als standaard gateway te zetten,en dan herstarten.
 
Probleem opgelost, Ik had connectify geinstalleerd, om op internet te kunnen met mn telefoon, maar heb nu sinds 2 maanden ofzo gewoon internet op mn mobiel. Ik dacht vandaag: ik gebruik het nooit meer, laat ik het eens verwijderen. nu doet alles het weer. toch allemaal bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan