Is 20TB netwerk veel voor een dedicated gameserver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
449
Goedendag,

Ik ben misschien van plan een dedicated server te hosten samen met een vriend. Deze mag niet te veel kosten en moet toch goed zijn. Wij hebben een aardige server kunnen vinden die battlefield 3 ook aan kan, maar deze heeft wel een max van 20TB p/m @ 100mb/s. Is deze 20TB traffic per maand genoeg voor een dedicated gameserver. Deze gameserver zal niet gebruik worden voor downloads of website, maar alleen voor gameservers. Waarscheinlijk hoog uit 4.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en enig advies kunnen geven.

Met vriendelijke groet,
Rowan
 
Weten jullie misschien ook wat het gemiddelde gebruik is van 1 battlefield 3 server?
 
Staat vast wel op Google,

Of op de site van het spel dat jij wil.
 
Weten jullie misschien een site waar dit op staat? Ik heb al een tijdje lopen googlen en ik kan zat vinden over de oudere games, maar niks over Battlefield3
 
An average 20 minute Battlefield 3 sessions consumed the following:

Received data: 9.33MB
Sent data: 4.92MB

Total data: 14.2MB

In comparison, the tests we ran on Crysis 2 earlier this year turned out the following results per 20 minute game session:

Received data: 5.42MB
Sent data: 4.06MB
Total: 9.48

Staat hierop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie antwoord. 20 tb blijkt te weinig te zijn voor een druk bevolkte battlefield 3 server. Laat staan meerdere servers. Bedankt voor jullie antwoord en sorry voor de late reactie.

mvg,
Rowan

[opgelost]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan