menu maken voor dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandyH

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
113
Hallo,

Ik heb een aantal avi bestanden van een tv serie, die ik graag op dvd will zetten.
Het toevoegen van ondertitels heb ik opgegeven omdat dit blijkbaar bestand te veel vergroot, waardoor ik nog meer dvd's zou nodig hebben, maar ik wil wel graag een menu hebben waaruit ik kan selecteren welke aflevering ik wil bekijken.

Ik ben op zoek naar iets eenvoudigs, iets freeware achtigs, maar zonder watermerken of zo, gewoon dat ik een eigen achtergrond kan kiezen en een aantal titels kan invoegen.
En heb ik dan gewoon een bestandje dat ik samen met de avi's kan branden ?

Ik heb al wat rondgesnuffeld op google, maar kan niet direct een keuze maken wat te gebruiken, dus alles jullie weet hebben van een eenvoudig programmaatje, en hoe ik die menu op dvd kan branden, dan hoor ik dat graag ...

Alvast bedankt !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met dvdflick kan je gemakkelijk een aantal afleveringen op 1 dvd kwijt.
De ondertitels kunnen gewoon worden meegenomen. Dit neemt echt zeer weinig extra ruimte in beslag hoor.
De avi wordt door dvdflick automatisch omgezet.
Dvdflick kan ook eenvoudige menu's maken waarin je diverse instellingen kan toepassen.

En het is nog gratis ook, zonder watermerk:d
 
ok, ik zal dvdflick eens proberen, weet jij ook als het mogelijk is om daarmee de ondertitels te synchroniseren ? Ik heb het al eens gebrand met ondertitels met Auto Guardian Knot, maar daardoor verdubbelde mijn bestand van grootte, en dan heb ik zitten prutsen met Sybsync om het goed te krijgen.
Ik wil het best nog wel eens proberen met dvdflick dan als het niet veel aan het bestand vergroot, zoals jij zegt, wel raar dat het bij auto guardian knot wel verdubbelde van grootte ...
 
de subs kan je makkelijk synchroniseren met subtitle workshop(ook gratis).
 
Volgens mij was er vanaf Windows Vista ook een tooltje meegeleverd om DVD-Menu's te maken. 'Windows Dvd Branden' dacht ik.
 
Okee, nu niet lachen, maar ik werk nog met XP:(
Wil een grote kuis doen op mijn PC, en dan een verse windows erop zwieren (ga proberen met windows 7, als pc dat aankan), vandaar ik eerst al de grootste ruimte-slokops wil branden op dvd, en dan zien waar ik de rest backup, want pc is beetje rommeltje geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan