internet verbindings problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joena

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
88
De laatste week krijg ik opvallend veel fout meldingen als ik een pagina wil openen.
Vooral op facebook, soms kan ik wel op de startpagina komen, maar zodra ik op een link klik zegt hij "kan de opgevraagde pagina niet openen"
Ook op andere sites kan ik niet komen, ik krijg bv deze melding

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (11) in /var/www/vhosts/action/Abovo_Framework/AdoDb/drivers/adodb-mysql.inc.php on line 0

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/action/Abovo_Framework/AdoDb/drivers/adodb-mysql.inc.php:0) in /var/www/vhosts/action/Abovo_Framework/lib/Error.php on line 0

Nog iets, ik kan soms geen mail sturen. tenminste, ik krijg hem terug van Mail Delivery System die zegt dat ze hem niet kunnen bezorgen op dat adres, terwijl ik zeker weet dat het adres goed is en werkt.

Ik begin nu te denken dat het aan mijn pc of misschien mijn provider ligt. Ik wordt er niet goed van.
Is er iets wat ik hier aan kan doen ?
 
1. Delete all je internet cache/temp etc...
2. Probeer het met Firefox
3. Provider kan het niet zijn.
4. run ff virusscanner/spyware
5. Windows Update/internet
 
In ieder geval even scannen op malware. Hoewel het wel aan de provider kan liggen (hevige packet loss + sessions = session reset), kan er ook man-in-the-middle malware geinstalleerd zijn op je PC. Dat kan mogelijk ook zulke problemen veroorzaken.

Ook even je browser en cache leegmaken / resetten.
 
Laatst bewerkt:
ok. dat zijn alvast wat goed tips. Ik ga ermee aan de slag.
 
virus scanner heeft niets gevonden. Ccleaner ook gedraaid. Schijf opgeruimd.

Die 2 mails kon ik nu wel verzenden.
Ook die internet site kon ik openen.
Maar Facebook blijft een crime. Kan nog steeds geen linken openen daar. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan