Filmpje achterste voren afspelen en opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Berichten
173
Een filmpje van You Tube (flv) omgezet naar Avi met het programma Super.
Afspelen gaat prima maar nu wilde ik het filmpje achterste voren afspelen zoals je wel eens op de TV ziet.
Met welk programma kan dit? In Virtual Dub zie ik hiervoor geen optie.
En dan nog opslaan als mogelijk is.
bvd
Belinda
 
Kijk eens naar Adobe after effects. Dit is een relatief ingewikkeld programma, maar wèl helemaal de moeite waard als je je wil verdiepen in video editing. Verder zou je uiteraard voor wat freeware kunnen surfen op www.download.com
 
Hoe eenvoudig iets kan zijn! Voor de enkele keer dat ik het wil doen geef ik dit keer de voorkeur aan K-5.
Beide hartelijk dank voor de hulp.
De naam ZX81 klinkt mij heel bekend in de oren, heel lang gelden ben ik met computeren begonnen op een ZX81 van Sinclair, waarschijnlijk heeft dit niets met uw naam te maken of misschien toch?
Mocht dat zo zijn dan bent u een oude rot in het vak.
Belinda
 
Ja, die zx81 was ook mijn 1e computer, standaard met wel 16K maar ik had een uitbreidingsknobbeltje van wel 64K!
Heb dat ding toen zelf 2e hands gekocht voor F 250,- maar dan wel met thermische printer en extern toesenbord, dat waren nog eens tijden.
On topic: mij lukt het niet om het geluid om te draaien, alleen het beeld. Heb jij voor mij een tip terug?
 
Leuk om van zo een oud gediende hulp gekregen te hebben, mijn gevoel was dus juist.
Het geluid omdraaien heb ik niet uitgeprobeerd, lijkt me ook niet echt zinnig.
Dus helaas heb ik hiervoor geen passende oplossing.
Misschien iets om te vragen in deze groep?
Groetjes,
Belinda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan