Films branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ssemmy

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Berichten
73
Ik probeer al heel lang gedownloade films op dvds te branden. Maar ik weet niet welk brandprogramma nou goed is.
Ik heb de films omgezet met DVDflick, dus ze zouden het lijkt mij gewoon moeten doen..
Ik probeer het met IMGburn maar die geeft elke keer een I/O error...
laatst was het me wel gelukt, een van de eerste keren, zonder error. Maar dan kwam opeens midden in de film het menu tevoorschijn. En dan kon ik dus niet meer verder kijken..
Kan iemand me misschien helpen? :)
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn het voor een bestanden die je hebt gedownload?
ISO, DVD (VOB, IFO, BUP), MKV, AVI, MP4, MPG. Noem ze allemaal maar op.
Om welke bestanden gaat het?

Ennuh, het zal een IO error zijn, niet IQ ;)
 
oohjagrapje, dat bedoel ik :p ff veranderd
Maar het zijn avi en mp4 bestand
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het eens proberen met dat programma maar met imgburn krijg ik dan vast die error weer..
 
I/O error
Al andere dvd+(-)r geprobeerd?
misschien dat er een betere driver voor je dvddrive is. (Start ImgBurn in write mode, right click on your drive and scroll down the menu to the bottom. Click on firmware check and go on from there.)
herinstalleer of repair imgburn.
 
Laatst bewerkt:
ConvertXtoDVD is ook een converteer programma, branden met NERO gaat vrijwel altijd goed ...
 
Nu lees ik op de site van DVDflick dat deze ook DVD's brand, waarom deze optie niet gebruikt??
 
Imgburn zegt dat er geen nieuwe updates zijn..
Ik heb volgensmij nog wel op een andere computer Nero staan maar daar had ik niet echt aan gedacht. Ik zal die een keer aansluiten en dan proberen of het met Nero gaat.
 
Ik probeer het nu met freemake video converter
Die brand ook in een keer dus misschien lukt het dan wel...
 
Ooh.. Die geeft ook helemaal op het einde als ie bezig is met afronden een brand fout...
 
Het is me al gelukt :) Ik heb de films geconverteerd met freemake video en gebrand met Nero
Nu doen ze het wel:D
bedankt voor de reacties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan