Ondertiteling na Converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

keessiekezman

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Berichten
18
Hallo,

Ik heb zojuist een AppleTV aangeschafd. Mooi apparaatje, maar deze speelt alleen films af op MP4-formaat.
Geen probleem, want daar zijn mooie programaatjes voor. :)

Alleen wanneer ik VideoTS bestanden op de pc heb staan en ik deze omzet naar MP4 dan zijn de ondertitels die erbij zaten verdwenen.
Weet iemand een manier waarop ik deze ondertitles kan behouden, zodat ik deze kan blijven zien na het converteren ?

Bedankt !
 
Thnx voor je snelle reactie !
En dan blijft de ondertiteling eronder staan in dat MP4-bestand ? En wat als er meerder ondertitels aanwezig zijn ? Welke zet Xilisoft er dan onder?
 
Ik vind zelf, wat ik altijd gebruik, bs-player. Die gaat automatisch op een aantal websites ondertiteling en alles zoeken, en die automatisch synchroniseren ;)
 
Maar die BS-player download niks toch ?
Dat werkt volgens mij toch op een andere manier ?
 
Oh... Hij moet ook downloaden... dat vermeldde je niet :)
 
Dat was ik inderdaad vergeten te melden ja, Bs-player zoekt een aantal verschillende ondertitelingen bij elkaar van ik geloof 3 sites af, deze kun je downloaden door op de knop "selectie downloaden" te drukken. Bs-player zorgt ervoor dat deze ondertiteling er goed onder geplaatst wordt ;)
 
@keessiekezman. Heb je het over het downloaden van ondertitels of meer?
 
Hoi,
Ik zie dat ik hier nooit meer de uitkomst heb gepost van mijn probleem. Niet erg chic :( Excuus. Doe ik normaal altijd.

Het omzetten van VideoTS bestanden naar de MP4 variant die geschikt is voor Itunes en dus ook je AppleTV is het programma Handbrake. Werkt vlekkeloos en is gratis.

http://www.filehippo.com/download_handbrake/
 
In ieder geval bedankt voor je terugkoppeling :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan