Telefoon met veel dataverbruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspertjeh

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Berichten
765
Beste Helpmij-ers,

Ik heb een abonnement bij HollandsNieuwe (275 belminuten, sms en internet) + 500 mb internet i.c.m. een Samsung Galaxy Ace. Veel plezier ervan maar nu, na 5 dagen; werd ik vanmorgen wakker en kreeg een sms van HollandsNieuwe dat mijn bundel (275 belminuten, sms en 500 mb internet) op was. Hoe kan dit? Gisteren had ik nog 200 belminuten en smsjes over + nog 450 mb internet. In mijn slaap heb ik dus op mijn telefoon 450 mb aan data verbruikt?!? De enige apps die erop staan is Facebook, Hotmail, Nu.nl, Taskkiller, Angry Birds en Motocross HD. Hoe kan dit?? :evil:

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoe dit kan? Ik kan namelijk een hele maand niks met mijn telefoon...

Groeten,
Jasper :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Nee, lijkt me sterk...dat spel was 15 mb...is het wel een grote update ;-)
Ik heb bovendien uitstaan dat spellen uit zichzelf mogen updaten..
 
MIsschien maar even de MB meter van KPN er op zetten. Dan kun je vanaf dan je data precies in de gaten houden.
 
Idd..ik heb net een datameter erop gezet. Ga eens kijken wat die zegt. Bedankt voor de tip! :)
 
help

ik heb precies het zelfde probleem!
ik heb ook het zelfde abonnement, en ik gebruik 500 mb op 2 dagen!
roaming staat uit en synchronisatie staat ook uit!
wie kan mij helpen?
 
Volgens onze regels is het niet toegestaan om te reageren op topics ouder dan 3 maanden, daar voldoet dit topic voldoende aan. Om die reden gaat er een slotje op.
Je kan uiteraard een nieuwe vraag stellen zodat je daar antwoord krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan