UStream Producer

Status
Niet open voor verdere reacties.

LvS98

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
89
HI,

ik wil graag in Ustream producer. geluid en webcam tegelijk uitzenden is dit mogelijk (zonder pro-version te downloaden?)???

LvS
 
Nee het ligt niet aan jou hoor.Maakt niet uit. Alleen even goed lezen.

Dit staat er geschreven.
Wat is Ustream?
Ustream.tv is een website die gratis streaming servers ter beschikking stelt. Hierdoor is het voor iedereen met een webcam en computer met internetverbinding mogelijk om een live stream op te zetten. Naast het uitzenden van een live stream is het ook mogelijk om deze via Ustream op te nemen. Hierdoor is het ook mogelijk om de stream op een later tijdstip terug te kijken.

Lezen bij punt 3.


http://www.bnbibliotheek.nl/themas/ict/webdiensten/live-streaming-ustream-10-vragen

Daar staat gratis. En gratis is voor mij, voorniets, voorniks, noppes, nada. :D

Hoe het werkt vind ik ook wel interessant.

Het is natuurlijk nog verder te ontwikkelen en ik denk over 2, 3, jaartjes doen dat er miljoenen.
 
sorry, mijn vraag was:

geluid en webcam tegelijk uitzenden is dit mogelijk???
 
Ja natuurlijk. Ik begrijp je vraagstelling. In punt 4 staat dat er een microfoon bij moet zitten.


Om een simpele live stream op te zetten heb je alleen een webcam, microfoon en een computer met internetverbinding nodig. De kwaliteit van deze stream is dan wel heel erg afhankelijk van de kwaliteit van je webcam en je microfoon. Wil je een live stream opzetten met hoge kwaliteit video en geluid, dan heb je een goede camera en microfoon nodig en kan een speciaal computerprogramma geïnstalleerd worden. Nagenoeg alle goede camera's zijn ook voorzien van een ingbouwde microfoon. En als ik het goed begrijp dan neemt die camera de beelden op en ook gelijk het geluid.

Ik zal proberen een voorbeeldje te geven van een willekeurige gebruiker. Live te volgen via live stream. Er staan er tientallen op.


http://www.ustream.tv/decoraheagles

Ik hoor geleuiden

boven in die site staat on air Ga daar eens naar toe en kijk daar eens verder zitten best leuke tussen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan