trp bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Goedenavond,ik heb een trp bestand, en dit had ik graag geopend ,en of geconvecteerd.
Heb al vanalles geprobeerd,telkens de melding (ongeldig) bestand.
Kan er iemand zijn hersenen eens pijnigen.
 
Helaas , geen van de vermelde onder windows (allen geven ,kan niet openen ,geen geldig bestand enz....)
 
Hernoem hem van .trp naar .ts of naar .m2ts
Het is een HD MPEG videostream.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon, het bestand hernoemen van bestand.trp naar bestand.m2ts
 
Dat kun je ook proberen. Klik er met rechts op, kies Afspelen met en kies dan Windows Media Player of installeer inderdaad de VLC player.
Die prefereer ik zelf boven dat WMP gedrocht.
 
Inderdaad ik vind vlc veel beter dan"windows media player" komt ook omdat vlc veel meer extensies ondersteund
 
VLC kan prima .m2ts bestanden afspelen.
Heb je dat met hernoemen al gedaan?
 
Dat bestand staat op een usb stick,op het bestand klikken en naam wijzigen(is het dat wat ge bedoelt),dan gaat het niet.
 
Zorg dat het tonen van bekende extensies aan staat en dat het bestand niet op alleen lezen staat en dat de USB stick niet tegen schrijven is beveiligd.
Dan kun je de extensie van het bestand aanpassen van .trp naar .m2ts
 
Ik snap dat niet goed,ik heb een stukje opgenomen van de tv (thuis)en wanneer ik de usb stick open staat dit er (screen).
En nu?edmoor...


 
Ga dan inderdaad op het bestand Thuis_0.trp staan en druk op F2 om deze te hernoemen naar Thuis_0.m2ts
 
Hernoem hem eens terug naar Thuis_0.trp en dubbelklik dan eens op het bestand Thuis_0.ifo
 
Dan likt het erop dat het .trp bestand niet goed is maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Als je wilt kun je die map wel inpakken en aan mij sturen en wil ik het best even proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan