Blauw scherm verschijnt regelmatig en brokkelt af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
418
Hallo,
Wie kan mij helpen op een desktop computer thuis die met windows xp draait verschijnt er soms eeen blauw scherm dat soms niet altijd, direct afbrokkelt. kan iemand helpen.
MVG Aquino
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo , ik dacht dat je dan moet opstarten met de windows cd , en dan naar de opties repair windows gaat , dan krijg je een command prompt en type je Chkdsk/r enter dan
wordt je harde schijf op fouten gecontroleerd en gerepareerd , duurt heel lang , maar komt dan weer goed.
 
kan dit ook rechtstreeks zonder cd rom. Heb vijf minuten geleden het probleem terug gehad computer afgesloten en hij blijft nu hangen. Het lijkt erop dat hij voortdurend crach
 
Laatst bewerkt:
foutcontrole is nu aan het lopen op hoop van zegen.
Tot hiertoe verloopt alles goed zag na de foutcontrole enkele melding die te snel weg waren.
Nu is blijkbaar internet op die pc traag en heb ik een vrij slechte verbinding. aan het netwerk zelf ligt het niet. ben nu op hetzelfde netwerk
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
een afbrokkelend beeld duidt meestal op een geheugenprobleem. Of er is niet genoeg geheugen toegewezen aan je videokaart/chip, of er is een probleem met je RAM-geheugen. Of een videokaart die (bijna) stuk is. Maar omdat je geen info geeft over je pc is het natte-vinger-werk.
 
Laatst bewerkt:
hey voorlopig werkt alles prima terug maar soms duurt dit enige tijd voor het probleem terug komt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan