Zwart scherm, en bij afsluiten een piep, na herinstallatie HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny0007

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2012
Berichten
6
Hallo, ik heb een grote probleem, ik heb de computer van mijn schoonzus proberen te maken, maar het is verkeerd gelopen.
Ze had een virus op de pc, dus ik heb hem leeggehaald en windows 7 erop gezet, er zat eerst vista op, maar via windows kon je kijken of ie compatibel was, en dat was ie.
Na herinstallatie deed alles het goed, ik reed naar huis, (2 uren rijden) en toen kreeg ik een belletje dat de laptop niets meer deed, het enige wat deze deed was hij kwam meteen in het menu waarin je kiezen kon tussen veilige modus en normaal opstarten, bij beide opties kwam je op het bureaublad, die was zwart maar muis zag je wel.
Op mijn advies hebben ze geprobeerd om ctrl alt en del te doen, en dan bij taakbeheer exploren in te voeren maar ook dat lukte niet, ook hebben ze geprobeerd om de dvd erin te doen en te herstellen, maar hij ziet geen herstelpunten.
Ook zei ze dat hij bij het opstarten piept, 1x, en als ze hem uitdrukte ook soms.
Ik maak me nu zorgen, want ik rij er morgen heen, wat kan ik het beste doen, ik ben namelijk bang dat er iets qua hardware stuk is, maar ik weet het niet zeker.
Ik was van plan om morgn vista erop te zetten (wat er op zat ) en dan te kijken of het lukt, maar waar zou dit aan kunnen liggen?

Ik weet een lang verhaal mijn excuus maar zouden jullie me kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Groet Danny
 
1 beeb is meestal systeem OK.
Zijn wel de juiste drivers voor de videokaart geinstalleerd, win7 installeerd namelijk standaard drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan