Wachtwoord is verkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
680
Ik heb net een nieuwe laptop met Windows 7 Home Premium en heb er een wachtoord ingezet om hem op te starten. Nu blijkt dat het wachtwoord ofwel niet meer werkt, of ofwel heb ik bij het aanmaken ervan dan twee keer iets verkeerd getypt. Kan ik ergens dat wachtwoord terug vinden of hoe kan ik het omzeilen.
Lode
 
Welk wachtwoord? het wachtwoord van windows of heb je een wachtwoord voor de BIOS ingesteld?

Als het een wachtwoord van windows betreft, kan je eventueel het wachtwoord verwijderen met behulp van hiren's boot cd ;)
 
Het is het opstartwachtwoord voor windows. Is dat een prog die je moet downloaden, die hiren's?
Lode
 
Die kan je hier downloaden: klik

Dit is een ISO bestand, wat je dus moet branden op een CD of DVD. Deze stop je dan in de laptop en laat je de laptop vanaf de CD opstarten. Dan moet je even nog het juiste tooltje opzoeken (staat ergens onder password) en dan is er een tooltje om het wachtwoord weg te halen.

Als je geen DVD speler meer hebt in de laptop, dan kan je ook opstarten vanaf een usb stick, zie de handleiding: klik
 
o ja sorry, ik ben het vergeten te melden dat het is opgelost.
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan