Toegang tot geblokkeerde poorten via Hamachi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickMiah

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
221
Hallo allemaal,

Ik zit in de volgende situatie:
Op mijn school wordt toegang tot ftp (poort 20 en 21) geblokkeerd. Via Hamachi kan ik verbinding maken met mijn computer thuis.
Zou het mogelijk kunnen zijn om de toegang tot ftp via Hamachi te laten lopen en zo de geblokkeerde poort op school te omzeilen?

Bedankt,

Patrick Miah
 
Er is een simpelere weg, ik gebruik het meest filezilla als je daar naar settings gaat kan je gwn de poort veranderen.
En anders probeer je eens op school in een webbrowser ftp://jouwpublicIP
 
Bedankt voor je reactie. Helaas kan ik niet verbinden via poort 80 met FileZilla. Ik ben nu niet meer op school en weet niet meer wat de foutmelding precies was, maar de poort was in ieder geval onjuist. In de webbrowser lukt het ook niet.
 
Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Ik kan op mijn schoolnetwerk niets behalve internetten (poort 80). Alle overige poorten zijn dicht. Nu heb ik websites waarmee ik via een poortnummer moet verbinden, bijv. http://voorbeeld.nl:2222/. En de ftp van mijn sites. Hier kan ik dus niet komen, alleen via een proxie, maar die vertrouw ik niet altijd. Kan ik mijn eigen pc niet als een soort van proxy laten fungeren? In principe zit ik met Hamachi ook nog eens in het zelfde netwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan