Adobe flash probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gewoonabel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Berichten
8
Hey, ik zit al een tijdje op een forum, en kon video's die op dat forum stonden niet kijken, andere video's op youtube of ongein ofzo werkten wel. Ik vroeg daar om help, ze raadden me aan om adobe flash te updaten. Ik krijg altijd meldingen van adobe reader dat ik hem moet updaten, maar voorzover ik weet niet van flash.

Het was 11 uur s 'avonds en ik was moe, dus ik heb zonder te nadenken gegoogled: adobe flash player, en het eerste de beste gedownload, Omdat ik me er niet van bewust was dat het op mijn pc aanwezig is (ben ik nog steeds niet:)) nou, nu kan ik he-le-maal niks meer kijken op internet. Terwijl ik juist er iets bij heb gedownload??? Kan iemand me een linkje sturen van de officiele adobe flash player of zoiets, mischien moet ik het linkje posten waar ik het gedownload heb, als ik het kan vinden. Het is echt f* irritant, nu is internet echt nutteloos :(
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dankzij linkje alles weer dat ik eerst kon, maar kan nog steeds niet op forum kijken
 
Laatst bewerkt:
Adobe flash

maak af en toe eens een back up en bewaar er een paar zet er één terug dat scheel een hoop ergenissen
 
ik bedoel als je problemen heb met updates of een nieuw programma en je pc loop vast dan als je een backup van je systeem op een externe schijf heb staan bv van een week of maand terug dan kan je die terug zetten en dan ben je van je weer terug in de oude situatie... van voor je updates.....
 
Ok. Omdat het regelmatig terugkeert, stuur ik je door naar een ander onderwerp alhier met het standaard antwoord. Lees dat even door & als er daarna nog problemen zijn, meld dat dan hier, in dit onderwerp, weer terug:

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...Flash-Player?p=4431689&viewfull=1#post4431689

Iets wat ik nu nog niet uit je bericht kan opmaken, is of je mogelijk een nep-FlashPlayer hebt geinstalleerd. In dat geval moet die er sowieso eerst uit m.b.v. bv. MBAM of HitMan Pro. Anders heeft het geen zin.
 
Kan iemand me even snel/kort vertellen wat het nut is van Adobe Flashplayer?
Betere kwaliteit videos bv van youtube of filmpjes/animaties op websites, die ik soms rondweg hinderlijk vind.
Heb gisteren een nieuwe geinstalleerd, werd me voortdurend gevraagd......dus toe maar dan, ook omdat Adobe het vraagt. Betrouwbaar toch??
Hmmm...lees net dat er ook neps bestaan...
Hoe weet je trouwens of iets nep is??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan