Windows Vista na 30 minuten bluescreen spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
730
Hi,

Ik krijg tegenwoordig een error na ongeveer (pak en beet) 30 minuten de error System_Service_Exception in een leuke bluescreen.

Na 2 keer vast lopen lijkt hij het prima te doen, maar het is toch een beetje vreemd..

Hier mijn DxDiag

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Bedankt voor alle hulp!
 
Handiger om Blue Screen View te gebruiken en te kijken of je daarmee iets kunt vinden/concluderen.
Overigens zou het ook kunnen zijn dat je pc/laptop gewoon te warm wordt, dus schoonmaken/schoonblazen zou ook een oplossing kunnen zijn.

Tijs.
 
Ik denk dat je met je schoonmaakactie al veel bereikt hebt (wellicht zelf het hele probleem opgelost ook).
Verder zou je kunnen doen (m.b.t. Bug Check 0x24: NTFS_FILE_SYSTEM en Bug Check 0x1E: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED):
Download and install updates and device drivers for your computer from Windows Update.
Scan your computer for computer viruses.
Check your hard disk for errors.

Daarna afwachten of het probleem verder wegblijft.

Tijs.
 
Windows Update geeft geen één update aan, ik heb gisteren nog update geinstalleerd, had er 26..
Virussen gebeuren elke week op zaterdag 17:00 (voordat ik begin met werken) met AVG virusscanner free.
Hard disk scannen? Hoe
 
Snelkoppeling maken naar chkdsk.exe c: /f
Erop rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"
Bevestigen dat de harde schijf bij de volgende herstart moet worden gescand.
PC herstarten, waarna de schijfcontrole van start gaat.

Tijs.
 
Ik ga nu bezig..

Moet je daar ook nog een .txt bestandje van hebben? Zoja waar vind ik die? ^^
 
Nee, ik hoef geen .txt bestandje: Windows lost alle schijfproblemen op die op de C: schijf gevonden zijn tijdens die scan.

Tijs.
 
Met de schijfcontrole maar hij is klaar, zit weer in me vista interface!
 
Nu hopen dat je schoonmaakactie + schijfcontrole je probleem (definitief) verholpen hebben! :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan