internet trager maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Iedereen wil zijn of haar internet sneller krijgen maar kun je je internet ook TRAGER maken?:)
Ja TRAGER MAAR HOE??
Ik heb al in ons modem geprutst en output power op 25% gezet maar is nog snel internet.
Ik wil dat pagina's langzamer laden i/p/v snel.

Iemand tips ideeen??
Alles is welkom:D
 
Ik zou niet weten hoe, maar waarom zou je dit uberhaupt willen?
 
Hoi,

Weet niet of je hier wat aan hebt maar ik meld het maar even.
Maar tevens nieuwsgierig waarom trager maken?
 
Messchien een beetje gemeen, maar ik wil dat me vader dan een nieuwe upc abonnement gaan bestellen:eek:
 
Hoi,

Maar je vader weet toch hoe snel het net nu is ,ga je er mee rommelen zal hij op zoek gaan de reden waarom het nu minder is.;)
Gewoon overtuigen wat de meerwaarde is voor hem is een sneller net.:D
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar we hadden eerst alles in een 60mbps nu 50 met HD maar we me moeder zei ook al dat ze 60mbps al sneller vond dus moet ik nog ff overhalen om nieuw abbo te gaan regelen:p
 
Hoi,

Dan zal denk ik je moeder een aardig woordje moet doen denk ik zo;)
 
Apperaatbeheer > rtm op de netwerkkaart > geavanceerd

Daar kan je het een en ander wijzigen, ik kijk nog ff welk je moet veranderen

Is het btw draadloos??? Kan je in je energiebeheer de prestaties van aanpassen


Edit:
Kan ff niet vinden wat je precies moet aanpassen...srr, maar als het draadloos is zie regel hierboven:p
 
Laatst bewerkt:
gewoon een heleboel torrents aan zetten zul je zien hoe snel die een nieuw abbo neemt.

Gr coolkil
 
Lijkt me stug dat je verschil merkt betreft gamen / surfen tussen 50 of 60mbit.
 
Klopt, maar we hadden eerst alles in een 60mbps nu 50 met HD maar we me moeder zei ook al dat ze 60mbps al sneller vond dus moet ik nog ff overhalen om nieuw abbo te gaan regelen:p

Wat is nederland toch verwend in duitsland kom je niet hoger dan 6mb. (De meeste algemene woonwijken)
Wees blij dat is echt niet traag hoor.
 
Ik krijg meldingen binnen over deze vraag. Het zou een onzin vraag zijn en eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Denk dat je genoeg antwoorden hebt en de juiste staat er zelfs tussen ;-) Ik gooi er een slotje op.Verder begint het meer op een slow chat te lijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan