Windows installer error

Status
Niet open voor verdere reacties.

spardaspeed

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
76
Hoi best mensen,

Ik kom er even niet uit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb Windows 7 32bit, en ik heb een keer checkdisk moeten draaien omdat Windows niet opstarten, nu start windows weer normaal op, niet aan de hand.
maar als ik nu een word document wil openen krijg ik deze melding:
Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service.
Dit krijg ik ook als ik andere programma's wil opstarten.
Office kan ik niet meer verwijderen, en kan ook geen updates meer installeren(computer doet dan gewoon niets).

Wat ik heb gedaan:
Ik heb verschillenden handleidingen gevolg van Microsoft en geen resultaat als verwacht.( Manier 1 Manier 2
Ik heb ook op dit forum gezocht maar helaas zijn er alleen problemen met xp en nog niet met Win 7.
Systeemherstel werkt ook niet( kan systeem niet naar de ingestelde datum terug zetten).
Ik heb van een werkende windows 7 32bit de registery keys gekopieerd en die er opgezet en werkt ook niet.
Ik heb ook nog met de service installer gespeeld( aan, uit of restart).

ik ben echt ten einde raad.
Is er misschien een manier om de Windows Installer opnieuw te kunnen installeren?
Of een andere manier om dit op te lossen?

groetjes
 
Dat heb ik ook al vaker geprobeerd idd,
maar weet iemand of er een manier is om windows installer opnieuw te installeren? in windows 7?
 
Hallo sparda speed. Nou dat is ook wat dat het niet lukt of kan. Dit is de laatste ik heb ook verder nog voor je gekeken en zelf had je ook al ver gezocht zie ik. Tjonge jonge het is wat.
klik hier anders weet ik het ook niet meer. sorry.:confused:
 
Op zich is het nog niet opgelost maar ik heb toch maar Windows opnieuw geïnstalleerd.
Je hebt wel vaker van die kleine dingen en dan is het gewoon zonde om heel Windows opnieuw te moeten installeren.
Ik heb nog een aantal andere geprobeerd maar echt niets helpt, ook scannen van spyware niet.

in ieder geval, super bedank voor het meedenken.

Btw, voor de admins hier, eigenlijk moet ik dit topic niet sluiten, want straks gaat iemand zoeken en komt dit tegen en dan heeft ie nog geen oplossing terwijl er dan wel bij staat dat het is opgelost?
maarja misschien een idee om het aan te passen, gesloten, opgelost of niet opgelost.

thx
 
Hoi,
er worden nomaal geen topics gesloten, alleen in bijzondere omstandigheden. Zelf kun je ook geen topic sluiten, alleen op opgelost zetten.
Opgelost is goed in dit geval, het is niet anders. ;)
Opnieuw installeren is ook een oplossing als het niet anders kan. :D

Mvg,

Sectiemoderator
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan