Audio life stream

Status
Niet open voor verdere reacties.

lccookie1992

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
790
Ik ben aan het zoeken geweest naar live audio broadcast software om hier te draaien als internet/ethernet radio.

ik vond de software Microsoft Expression Encoder 4
Dit werkte maar het duurde 13seconde je actie bij de media player was en je kan maar 1 liedje afspelen tenzij je 13seconde voor het andere liedje het andere liedje start......

Mijn vraag is hebben jullie ervaring met audio live streaming en zo ja welk programma is goed :)

Groeten ;)
 
Je hebt meer nodig dan alleen dat, kijk eens hier hoe internetradio ook kan en wat je er voor nodig hebt. Als voorbeeld wordt VirtualDj genoemd, maar het kan ook simpel met Winamp.
 
Bedankt vor je reactie ik zal even kijken of het me lukt hoop dat ik er via ipadress:poort bij kan komen dan kan ik er een wax van maken
 
Zoals altijd alweer een hekel gekregen aan Winamp
Virtual Dj geeft me een oneindige download zonder iets te krijgen (als ik de poort benaader) en je kan maar 1 per 1 nummer afspelen als je er bij blijft
Weet je nog alternatieven ?
 
Alternatieven zijn er genoeg, maar waarom een hekel aan Winamp? Ik draai al 5 jaar met Winamp als ik nonstop wil streamen.
En ook met VirtualDj kun je oneindig streamen als je een playlist laadt en op autoplay drukt.
Zelf gebruik ik VirtualDj juist als ik zelf wil draaien en presenteren.

Wil je toch een ander pakket gebruiken, kijk dan op dit forum en topic voor heel veel informatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan