Programma voor het verkleinen van afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

trensmens

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
14
Hoi aan iedereen die dit leest.
Ik ben opzoek naar een programma die afbeeldingen zo ver kan verkleinen dat de afbeelding op mijn nagel past (4-5mm).
Ik heb al een zoek opdracht gedaan via internet maar die programma's verkleinen wel maar de kwaliteit is dan heel erg slecht je ziet dan niet eens meer wat het moet voorstellen.
Graag hoor ik van jullie of jullie iets weten het liefste een programma die gratis is.
 
Laatst bewerkt:
Je moet de afbeelding niet verkleinen tot hij op je computerscherm 4-5mm is. De resolutie van je beeldscherm is te laag om dan nog detail weer te geven. Je kunt de afbeelding dan beter klein uitprinten met de allerhoogste fotokwaliteit die de printer aankan. Of het wat wordt is vooral afhankelijk van de hoeveelheid detail die er in het plaatje zit.
 
hoi poekie
hoe doe je dat dan zo klein printen ik heb een canon pixima.
 
hey poekie
hoe doe je dat dan zo klein printen ik heb een canon pixima.
ik heb al een tijdje op antwoord gewacht
 
Ik doe al mijn beeldbewerking en printwerk met Photoshop, maar Irfanview schijnt heel goed te zijn en gratis. Bij de printopties de maat invoeren die je wilt printen (bij 'custom'), en via 'printer setup' kom je in de instellingen van je Canon. Daar kies je voor de hoogste fotokwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan