Hulp nodig met Portforwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

roah

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2012
Berichten
6
Hallo lezer,

ik heb een Netgear WNDR3800 en wil hem portforwarden, maar elke keer lukt het niet. ik heb zelf een windows 7 en heb mijn firewall en anti virus uitstaan. ik heb geen idee hoe dit nu verder moet.
ik heb poorten toegevoegd aan windows firewall en ze laten toestaan.
ik heb ook een static IP

Ik heb teamviewer voor als dat nodig is.

Bedankt

Mvg,

Roah
 
Laatst bewerkt:
Hangt ervan af wat er vóór de WNR staat. Ik vermoed dat dat een routermodem van je provider is.
En daarachter heb je je eigen router aangesloten.
Als dat klopt, dan betekent dat dat je (dus) 2x moet portforwarden:
a. Achterhaal het Internet/WAN ip-adres van de WNR3800 (log in op het ding en kijk bij Status o.i.d.)
b. Stel op het provider-routermodem portforwarding in naar het ip-adres dat je bij a. hebt achterhaald
c. Stel op de WNR3800 portforwarding in naar het ip-adres van je server. [Dat zul je wel gedaan hebben ondertussen.]

Succes,

Tijs.
 
Hangt ervan af wat er vóór de WNR staat. Ik vermoed dat dat een routermodem van je provider is.
En daarachter heb je je eigen router aangesloten.
Als dat klopt, dan betekent dat dat je (dus) 2x moet portforwarden:
a. Achterhaal het Internet/WAN ip-adres van de WNR3800 (log in op het ding en kijk bij Status o.i.d.)
b. Stel op het provider-routermodem portforwarding in naar het ip-adres dat je bij a. hebt achterhaald
c. Stel op de WNR3800 portforwarding in naar het ip-adres van je server. [Dat zul je wel gedaan hebben ondertussen.]

Succes,

Tijs.

Dankjewel voor je reactie!

alleen ik weet niet hoe dit inelkaar zit, wat ik nodig heb enzo.
kun je mij misschien helpen via teamviewer?

wat ik heb:
Router Netgear WNDR3800
Modem Gekregen van Provider (Ziggo)

Modem aangesloten aan router -> Pc verbonden met router

Thanks,

Roah
 
Laatst bewerkt:
Staat in de handleiding, vanaf pagina 95.
Specifiek vanaf pagina 99: "Set up portforwarding to local servers".

Tijs.
 
Fijn dat je wat aan de hulp hebt gehad! :)

Tijs.
 
Hoi ik ben David en ik heb een minecraft bukkit server maar ik weet niet hoe ik moet portforwarden. ik heb een mac, mijn router is thomson speedtouch 780. maar ik heb het al vaak geprobeerd maar het lukt niet kan iemand helpen? ik heb skype en teamviewer.

Mvg David
 
@davidvdpol: vlgs. mij heb je deze vraag al ergens ook al gesteld vandaag. En bovendien post je de huidige vraag in een vraag van iemand anders.

Hulp via teamviewer kun je het beste vragen via de Helpmij chat, als je daar iemand treft die er verstand van heeft én je wil/kan helpen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan