geschiedenis verdwijnt niet bij google taakbalkje op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

steve2

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2012
Berichten
7
Geachte,

Na het intikken van eerste letter in "zoekbalkje google" op mijn bureaublad komen telkens dezelfde vroeger bezochte sites tevoorschijn.
Ik heb reeds devolgende door u voorgestelde oplossingen in vorige vraag ,andere bezoeker, uitgevoerd.
-Ccleaner geinstalleerd
-browsegeschiedenis wissen
-extra-internetopties-inhoud-formulier verwijderen( ook op ok gepasseerd)
-computer meerdere malen heropgestart nadien.

nieuwe bezochte sites komen wel niet meer voor in de zoekfunctie

Ik kan toch niet de enige zijn denk ik,
Graag een oplossing aub, waarvoor dank uiteraard
 
reactie

Beste manamana,
Ik heb dit zojuist toegepast en het helpt jammer genoeg niet.
 
Beste,

Deze vermeende oplossing biedt geen uitweg na het uitvoeren. Dezelfde vroegere geschiedenis blijft er aankomen al vanaf de eerste letter die
ik in het google balkje op mijn bureaublad inbreng.
Wat een duivels ding toch....

Steve2
 
Mhh, :evil: Inderdaad wat een duiveltje is het toch. klik

Ik denk dat dit dan in aanmerking komt, wat zou het dan anders kunnen zijn. Ik kan er ook niet direct een vinger op leggen. Je kunt hem altijd weer opnieuw installeren.

Nooit gescoten is altijd mis. Ik hoor het wel weer. Sorry dat het nog niet lukte met de andere oplossingen. :shocked:
 
nog niet opgelost...

Hallo,

Nog steeds blijft geschiedenis(zelfde gegevens) zichtbaar in het kleine vakje "google toolbar", ook na deze
bewerkingen, telkens vanaf de eerste letter van een inbrengen van een opzoeken in google toolbar.

Niet opgeven hoor, blijven zoeken aub

Dank u alvast voor de oplossingen
 
klik hier eens.

Pak de nieuwste is ik vermoed dat je een oude hebt zou dat kunnen. We hebben alle plannen doorlopen, maar het brengt verder geen oplossing. ;)

en welke IE heb je
 
Laatst bewerkt:
vervolg

Het betreft IE die gelinkt is aan windows 7.
Ik probeerde IE9 te downloaden gisteren maar dit lukt niet. Het programma reageert niet.
 
Oke welk systeem heb je eigenlijk precies. En krijg je nog specifieke foutmeldingen. Nee Steve we geven nog niet op.:D

Klik hier welke voorwaarden je moet hebben om IE 9 te installleren. Maar dat weet je denk ik wel. Hier wat uitgebrieder dus.
 
Laatst bewerkt:
browsegeschiedenis wist niet...

Hallo, ik had de voorwaarden tot IE 9 grondig overlopen maar bij het downloaden gebeurt er jammer niets. ..
 
a. Heb je een 32 of een 64 bits Windows, dan rechtsklik Computer en dan Eigenschappen. Daar kun je dat lezen.
b. Blader met verkenner naar de map c:program files - internet explorer
Daarin zie je wellicht het bestand bestand iexplore.exe . Dat is Internet Explorer. Dubbelklikken. Wat gebeurt er?
c. Als je een 64 bits Windows hebt kun je ook bladeren naar c:\program files (x86)\internet explorer. Daarin hoort te staan het bestand iexplore.exe
Dat is ook Internet Explorer. Dubbelklikken. Wat gebeurt er dan ben benieuwd.
 
vervolg

Hallo,

mijn computer meldt:"er is een nieuwere versie geinstalleerd op jouw computer..." ik besluit eruit dat ik de laatste versie bezit.
 
Oeps dan ben ik uitgeput, wellicht iemand anders. Sorry.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan