Automatische MP3 tag voor mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
185
Hoy,

Ik ben in het bezit van een heel grote hoeveelheid muziek in mijn itunes. Sommige zijn gecopieerd van een cd, andere zijn van vinyl naar mp3 overgezet, nog andere aangekocht in itunes. Zo raak je snel aan de 17000 nummer. Nu zoek ik een programma dat automatisch de tags aanpast van men nummers. bij sommige staan er geen, nog andere staan er verkeerde op.
Het programma moet werken op een mac en zou dus kort gezegd via het internet nieuwe en juiste tags moeten zoeken. Het grote probleem dat ik merk is dat hij het jaartal van de nummers vaak verkeerd weergeeft en alles manueel aanpassen is een hele hoop werk.

Kent iemand een programma dat dit allemaal doet?

Groeten
 
iTunes en copie van (orgineel) CD zal nog lukken. (Laatste op moment van rippen.
Daarna? Vergeet het maar. (Altans automatisch)

17000 nummers? (Was er maar zoveel muziek wat ik goed vindt :))
 
Als dj heb je veel muziek nog, heb val heel veel nummers de cd's niet meer. al verder verkocht of cd's met krassen.
 
Automatisch..dat kan wel! Met Songgenie. Als je een deel van de titel of artiest al hebt, vergelijkt Songgenie de track met z'n database.
Als je nog helemaal geen info hebt, kan dit programma een 'acoustic fingerprint' maken, en die vergelijken. Zal niet met alle 17000 tracks werken, maar je komt een heel eind (het duurt wel even)

http://www.equinux.com/us/products/songgenie/index.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan