Zwart beeldscherm, geen kleur laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

StijnIronMan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2012
Berichten
2
Ik zit nu al enkele dagen met een probleem.
Ik was enkele dagen geleden aan het werken op mijn laptop en plots veel mijn beeldscherm zwart.
Het beeldscherm lichte niet meer op. Als je goed kijkt zie nog een beetje wat er staat, maar heel onduidelijk.
Het lijkt of de helderheid helemaal op het laagste staat. Door het aan te passen verandert er niets.
Ik vindt dit zeer vervelend want ik moet nu altijd mijn laptop via HDMI/VGA kabel naar een ander extern beeldscherm aansluiten.
Soms als ik de pc opstart is het beeldscherm terug normaal voor een paar seconden en dan valt hij weer uit.
Ik vraag me af of mijn videokaart kapot is of niet. Ik vindt het dan wel raar dat hij toch af en toe wel terug oplicht.
Soms komt ook de melding "Beeldschermstuurprogramma werkt niet meer en is hersteld" en flikkert hij weer af.
Ik vindt dit zeer irritant en ik hoop dat iemand me kan helpen wat ik moet doen en/of dit hersteld geraakt.

Specs:
Acer aspire 8920
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU 2.20GHz
3GB RAM
ATI Mobility Radeon HD 3650
 
Grote kans dat de backlight in het scherm de geest heeft gegeven. Enige wat hier aan de doen is is laten repareren. Ik denk alleen niet dat het goedkoop is.
 
Grote kans dat de backlight in het scherm de geest heeft gegeven. Enige wat hier aan de doen is is laten repareren. Ik denk alleen niet dat het goedkoop is.

Ja ik dacht ookal zoiets, maar omdat het beeldscherm soms nog wel kleur gaf, vond ik het nogal raar. De laptop is ongeveer 3 jaar oud en dat is al wel een tijdje voor een laptop. Toch bedank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan