YouTube op twee schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomt125

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Berichten
8
Hallo iedereen,

Af en toe spelen wij iets van YouTube af op een beamer (bv. karaoke) en dan zou het erg fijn zijn als er een programmatje is dat ik op mijn laptop kan zetten waardoor ik op de laptop de YouTube filmpjes aan kan klikken en dan deze dan fullscreen worden afgespeeld op het scherm van de beamer. Ik wil dus dat ik niet de hele tijd tussendoor geen muziek heb als ik een ander filmpje zoek en dat iedereen meekijkt wat ik doe op de laptop.
Is er dus zoiets dat ik het op het ene scherm kan aanklikken en het op het andere scherm wordt afgespeeld, of heeft iemand nog een andere manier om iets vergelijkbaars te doen?

Alvast bedankt
 
als je de windows toets + P druk heb je 4 opties. dan kun je de beamer als extra scherm gebruiken ipv als kopie van je laptop scherm.
dan open je je browser gewoon 2x. kun je op je laptop zoeken en op de beamer de videos afspelen.
 
Hoi,

Dankjewel, die had ik gevonden ja :p
Maar ik zou dus heel graag snel wisselen, want op deze manier moet ik steeds de link kopieren en in het andere venster plakken of de vensters slepen en dit vind ik niet heel handig.
Weet je misschien nog een manier?

Bedankt voor de tip in ieder geval
 
ik denk niet dat dat kan.
als je geen uitgebreide browser nodig hebt, kan ik een simpele voor je maken, met een knop ergens, die dan als je die knop drukt in een 2de venster (die je dan op de beamer hebt openstaan) de pagina opent die je op het eerste scherm al open hebt.
snap je?
 
Laatst bewerkt:
Als het te veel werk is hoeft het niet hoor, maar als je tijd over hebt zou het wel erg leuk zijn.
Kijk maar ... als je het leuk vindt om te doen is het natuurlijk erg leuk, maar als het te veel werk voor je is hoeft het niet hoor.
Thnx
 
ik zal vanavond even kijken of ik tussendoor tijd heb.
 
Heel erg bedankt, dat zou erg handig zijn als het werkt :p

Groetjes en thnx
 
moet de video meteen in full screen worden geopend?
heb het nu namelijk af, alleen als je dat wil moet ik nog een tijde zoeken hoe ik dat ga doen...
 
Het zou opzich wel fijn zijn, maar als dit werkt ben ik ook al blij hoor.
Kijk maar, als je nog zin hebt om dat uit te zoeken dan graag, maar anders vind ik dit goed.

Thnx
 
hier de download.
Als ik het goed is heb je er Vb.net voor nodig. als dat niet zo is en het niet werkt hoor ik het wel, dan stuur ik je de installer.

Gr. Luck
 
Heej dankjewel,

Maar ... mijn virusscanner verwijdert het programma als ik het probeer te openen.
Weet je hoe dat komt?
 
Heeej,

Het programma werkt, dankjewel!
Maar mijn virusscanner is er nog steeds niet blij mee :p
Enig idee ?
 
waars omdat het een .exe bestand is. ik zal zo een .zip posten die je kunt uitpakken en installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan