Geluid en beeld samen opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikishet

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
39
Hallo,

Ik maak youtubefilmpjes. Ik maak commentary's met mijn broer.
Nu wil ik graag audio en video samen opnemen. Dan is het minder moeilijk om de video te monteren.
Kan iemand mij helpen?

Gr Rik
 
Je sluit een microfoon op de PC aan en stelt je opneemprogramma zo in dat je altijd het geluid uit de microfoon ook opneemt.

Welk programma gebruik je?
 
Ik gebruik nu hypercam maarEn als ik ik ga binnenkort camstania downloaden. Met hypercam heb ik het ingesteld nu heb ik daar 2 problemen mee. Ik hoor mijn broer niet door skype (in de video dan)
En als ik mijn video luister en kijk loopt het geluid niet goed.
 
Je zal dan in hypercam ook moeten aangeven dat hij het geluid dat UIT de boxen komt opneemt (ofwel je broer)
 
Heb ik gedaan maar dat lukte niet. Ik zal het wel nog een keer proberen
 
lukt wel maar dan loopt het geluid niet gelijk met wanneer ik het heb gezegd. Kun je me daarbij ook helpen?
 
Zit er op de camera die je gebruikt om jezelf te filmen niet een microfoon?

Wat je kunt doen is het geluid apart opnemen en goedzetten.
Of je maake je filmpje zonder geluid en voert dan later het geluid bij (van hetzelfde filmpje)
 
Ik heb het over het scherm opnemen. Niet met een camera. Het opnemen lukt wel. Maar, dan loopt het geluid niet goed
 
Voor games zou ik zoizo fraps gebruiken. Dat vind ik iig een stuk fijner werken.

Om het probleem van niet gelijklopende audio goed te zetten is een meerdere stappen proces:

  1. Scheid je filmpje van je geluid
  2. Maak een nieuw project en voeg zowel je film als je geluid toe.
  3. Zet het geluid goed met wat er gebeurd in de film
 
Legaal is deze 30 euro.

EN dat is het ZEKER waard als je filmpjes wilt gaan maken. Alle updates zijn vanaf dan ook gratis.
 
Had eerlijk gezecht niet anders verwacht ;)

Wij mogen hier op het foru alleen niet zeggen dat je ze illegaal kan downloaden (en dan vooral niet waar ;))
 
hellppp

wie kan mij helpen met een software waar mee ik beeld en geluid kan opnemen.
 
In fraps zit een optie om meteen je commentaar op de audio track te krijgen :)
Ik maak hier zelf ook gerbuik van en het werkt perfect!!

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Lonballz
Commerciële links zijn niet toegestaan op de manier zoals jij ze in je berichten achterlaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan