Video's aan elkaar plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lachbekkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2012
Berichten
3
hallo allemaal,

Ik heb filmpjes gemaakt met video camera en die wil ik op DVD zetten.
Dit is me gelukt maar bij het afspelen van de film is het niet naar mijn zin.

De filmpjes zijn in MPEG4 bestand. Met DVD Flick heb ik het geconverteerd naar DVD video bestand zodat het op alle dvd spelers afgespeeld kan worden.
Het zijn 10 filmpjes die op de dvd staan, maar nu hoor/ zie je dat de dvd moet overschakelen naar de volgende filmpje en duurd het heel even voordat het verder wordt afgespeeld.

Dus ik dacht een oplossing te hebben om met windows movie maker de filmpjes achter elkaar te plakken. Maar ik kan het niet opslaan. Dan geeft hij een fout aan dat er te weinig ruimte is of dat de officele bestanden niet te vinden is. Ik wil het opslaan om vervolgens te kunnen branden in dvd-video formaat. maar er is genoeg ruimte en de officele bestanden staan er ook gewoon.
Op internet las ik dat er meer mensen zijn die hier last van hebben en ik heb al een aantal oplossingen geprobeerd ,maar het werkt allemaal niet

Weet iemand anders nog een andere gratis programma waarmee je dit ook kan doen?
 
Als het een avi bestand is kan je ze allemaal aan elkaar plakken met virtualdub (gratis), alle bestanden moeten wel dezelfde specificaties hebben, anders moet je die eerst gelijk trekken.
Daarna wegschrijven als divx. Daarna kan je die gebruiken om een dvd te maken.

BTW Welkom op helpmij.nl :thumb:
 
Laatst bewerkt:
bedankt ik ga dat proberen. vandaag niet veel tijd meer voor, maar je hoort nog!
 
Je kan ook gewoon montage software gebruiken zoals adobe priemere of pinnacle of avid.
dan kan alles elkaar zetten en eventueel tussen de filmpjes blackvideo zetten of een titel maken.
zo doe ik dat meestal ik gebruik al jaren adobe premiere 6,5 met matrox kaart vanwege mijn werk bij de lokae tv zender maak ik uitzendingen voor hiermee.
Voordeel met zo matrox kaart is dat je gelijk van uit adbode rechstreek op dvd recorder kunt opnemen spaart een hoop tijd gedoe en comrpessie,
 
jackall: Met virtualdub wil het nog niet echt lukken. Ik pak alle bestanden uit maar verder kom ik niet.

Rene1979: Ik zal dat van jou even proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan