Schokkerig beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

asus1215N

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
7
Beste,

Ik heb een Asus 1215N en ik kijk zeer graag films. Het enige nadeel is dat deze nogal schokkerig worden weergegeven.
Ik heb al vanalles geprobeerd: met windows media center, windows media player, xmbc enzovoort
Ligt dit aan de software? Of aan de grafische kaart (Nvidia iOn met media accelerator 3150)?
Ik hoop dat jullie m'n vraag begrijpen :s

Alvast bedankt!!
 
Heb je het besturingssysteem toevallig hergeïnstalleerd? Dan ben je misschien vergeten de drivers van de grafische kaart vergeten te installeren.
 
Ik heb inderdaad m'n besturingssysteem geherinstalleerd omdat ik dacht daarmee m'n probleem op te lossen. Ik heb de drivers van de Nvideawebsite geïnstalleerd...

Bij asus zei men dat dit (asus eeepc 1215N) de perfecte pc is om HD-films op te kijken, niet dus :/
 
Dat zijn in ieder geval ook niet de juiste drivers. Je moet die hebben van de website van Asus. Anders kan het zijn dat ze net iets anders zijn, waardoor ze slecht werken. Probeer anders eens films te kijken met VLC player: een zeer goed en licht programma.
 
Ik heb nu de driver van Asus zelf gedownload, helaas geen verschil :/
VLC is ook een goede oplossing, jammer genoeg zijn er nog altijd lichte schokjes in het beeld :s

Kan ik misschien op één of andere manier meer geheugen toekennen aan m'n grafische kaart? Ik heb al iets gelezen over een deel van je RAM-geheugen toe te wijzen aan je video-geheugen. Helaas vind ik niet hoe dit moet
 
Bij de meeste pc's moet dat kunnen. Dat kan je in de BIOS doen; weet hoe je daar moet komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan