Een extra bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
188
Hallo ik heb een vraag, ik heb boven mijn oude computer staan en beneden een nieuwe, nu wil ik deze 2 computers gebruiken , dus beneden de computer aansturen van boven, ik ben al aan het zoeken geweest maar kan er niet uit komen al gezocht in extra bureaublad instellen, maar werkt ook niet althans zo ik dat doe, ik denk fout, ik had ook al TeamViewer geinstalleerd maar dat werkt ook niet naar mijn zin met opnieuw wachtwoorden invullen.
Alle 2 computers met W7 Home en 1 met 32 Bit en de andere 64 Bit en verbonden met Thuisgroep. Wie kan mijn uitleggen om deze verbinding te maken.
johan1276
 
Alle (?) home versies van windows zijn niet standaard uitgerust met extern buroblad aan de ontvangstzijde. Met andere woorden;
Pietje heet W7-home
Jantje heeft W7-pro

Pietje kan wel in Jantje zijn pc, maar Jantje kan niet in Pietje zijn pc.

Hebben beide een Home-versie, dan kan Extern Buroblad ook los gedownload worden, maar alleen voor de uitgaande pc.

Met een beetje geluk heb ik het zo juist en duidelijk uitgelegd...

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Remote-Desktop-Connection-frequently-asked-questions:
Alle versies van Windows 7 bevatten Verbinding met extern bureaublad.

Met Extern bureaublad kunt u een verbinding tot stand brengen vanuit elke versie van Windows 7.

U kunt verbinding maken met computers waarop Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate of Windows 7 Enterprise staat.

U kunt Verbinding met extern bureaublad niet gebruiken om een verbinding tot stand te brengen met een computer waarop Windows 7 Starter, Windows 7 Home Basic of Windows 7 Home Premium wordt gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie's inderdaad de Ultra VNL geeft een virus melding, als het goed is, is dit een vierkant groen met een oog, , maar met de externe bureaublad is alleen voor de andere windows, ik heb HOME PREMIUM en daar mis ik wat bij de eigenschappen.
 
Het is niet mogelijk om met extern buroblad contact te maken met een pc waar een home- of basic-versie van windows7 op staat...

Je zult moeten opschalen naar een hogere versie van windows7 of inderdaad aan de gang moeten met Ultra VNC.
 
Ik heb inderdaad die Ultra VNC gedownload met het risico dat de virus scanner er hem niet uit gooit met installeren. dus dat moet ik maar proberen.
 
Downloaden, internetverbinding uitzetten, virusscanner uitzetten, installeren, internet verbinding aanzetten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan