File zilla ftp openen in browser?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lccookie1992

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
790
Ik heb gelezen dat het mogelijk is om een ftp file zilla server te configureren voor een browser ftp sessie. Weet iemand hoe dit moet/tutorial ?

Kort verhaaltje:
Ik ga in Internet Explorer, als het goed is naar ftp://ipadress login en dan zie ik een map?

weet iemand hoe ik mijn werkende ftp server browser toegangelijk kan maken?

p.s als het in windows explorer kan is dat ook prima :)

Alvast hartelijk bedankt
 
Ik heb even verder geken op helpmij en voor dat ik de moed op gaf zag ik een oudere post dit heeft mij heel erg geholpen heeft
ftp://Username:Password@IPadress dit werkt lokaal maar niet extern :(
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    29 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Als je op het zelfde netwerk zit kan je niet met je publiek ip verbinden, tenzij je een 2e PPoE sessie hebt.
 
Zou 1 van jullie deze link willen openen ? en laten weten of jullie test.txt zien ?
Laat dit soort links niet staan

p.s dit is de link met gebruikers naam en wachtwoord ingebakken ik verwijder deze indien die werkt :$
 
Laatst bewerkt:
link werkt niet dus je firewall/router blokkeerd het. en anders zend je een pm naar iemand?
 
Ik krijg de melding: Too many users logged in for this account.
En 1 minuut later: Can't open data connection.
 
Laatst bewerkt:
ja ik bdoel dat de link idd naar je ip verwijst met ftp ervoor maar ik kan niet verbinden..

edit: nu werkt het maar vraagt username en paswoord
 
ik zie dat het 1 iemand steets lukt de rechten zijn vrijwel geen maar je kan wil in de map komen zo te zien ?
 
Als ik ftp:// gevolgd door je IP adres doe krijg ik een login prompt. Daar moet ik dus gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
 
Douwe Douwe ;) maar via de zilla client lukt het wel dat hoeft niet getest te worden
 
Hij logt in en even later krijg ik weer: Can't open data connection
 
Heb je een bestand of map gedeeld als ik inlog met dat acc en pass gebeurd er namelijk niks
 
Can't open data connection zie ik hier ook langs vliegen een aantal keer enig idee wat het kan betekene ?

er is een map toegewezen als home directory de rechten op die map zijn iedereen is full controle. in de map zit een text.txt
 
Firewall of router blokkeerd nog steeds:

Problem
425 Can't open data connection error

Cause

The 425 error means that the data channel is blocked or closed between you and the server you are trying to connect to.

Solution

For Active connections open ports 20 and 21
For Passive connections open ports 21 and 1024+ (and higher)


If a successful connection cannot be established, check all devices that are between the client and server to ensure that the proper ports are open (e.g. routers).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan