Verzonden mail in postvak in

Status
Niet open voor verdere reacties.

computeraar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Berichten
196
Hallo,

Sinds vanmiddag loop ik tegen he probleem aan dat door mijn verzonden e-mail automatisch geplaatst wordt in "Postvak IN" i.p.v "Verzonden berichten."
Helaas heb ik ng geen oplossing kunnen vinden om dit op te lossen.
Kunt u mij verder helpen?

Vriendelijke groet.
Computeraar.
 
Hallo Sjors,

Programma is Gmail.
Sorry, kennelijk te veel met het probleem bezig geweest.

Vriendelijke groet;
Computeraar.
 
geeft niet, kan gebeuren.
ik kan het probleem zo gauw niet vinden, maar zal blijven zoeken voor U.
gr sjors
 
Gebruik je echt de webpagina G-Mail of heb je je Gmail account in Outlook toegevoegd?

In dat geval, hier wat hulp van Google zelf:

Waarom verschijnen berichten die ik verzend, in de Postvak IN van mijn e-mailclient?

Zodra je POP1 in je Gmail-account hebt ingeschakeld, worden alle berichten in je account gedownload, behalve Spam en Prullenbak. Als je e-mailclient niet is geconfigureerd om je e-mail te categoriseren, verschijnen alle Gmail-berichten in de Postvak IN van je e-mailclient. Als je hierbij problemen ondervindt, neem je contact op met de klantenservice van de e-mailclient voor instructies voor het categoriseren van de e-mail.

POP: POP (Post Office Protocol) is een manier (in één richting) om je berichten te downloaden, zodat je toegang hebt tot je mail met een mailprogramma zoals Outlook Express of Apple Mail. Met POP is alleen communicatie in één richting mogelijk. Dat betekent dat acties die je in je mailprogramma uitvoert (zoals het als gelezen markeren van een bericht) niet met Gmail worden gesynchroniseerd.

Oplossing zou zijn om over te schakelen naar IMAP variant.
 
Ik gebruik inderdaad de webpagina van Gmail.
Pop/Imap opties gecontroleerd.
Pop is ge-activeerd.
Vewijzing heeft uiteindelijk wel tot de oplossing geleid:
Bij het instellen van Gmail heb ik een pop e-mail account (***@mijnprovider.nl) toegevoegd aan Gmail.
Bij controle van die instellingen bleek "alias" aangevinkt te zijn.
Vinkje inmiddels weer verwijderd, mailtje verzonden en het bericht staat daar waar het hoort: in de map "Verzonden berichten".
Kortom: Het werkt weer zoals het hoort.

Dank jullie voor je hulp.

Vriendelijke groet,
Computeraar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan