Blu-ray 3D film converteren voor op normale DVD, ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClaudiaWD

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Berichten
109
Beste,

Ik heb enkele 3D films op mijn laptop staan, die ik wil branden om te kijken op mijn Xbox 360. Deze speelt echter geen blu-ray discs af, dus gebruik ik hiervoor normale Verbatim DVD's.

Nou lukt me het branden van een 3D film prima, met behulp van ConvertXtoDVD, maar hoe krijg ik op een juiste manier de ondertiteling werkend? Deze wordt elke keer óf door elkaar weergeven óf totaal misvormt en dergelijke.

Ik stel het erg op prijs wanneer iemand mij hiermee kan helpen.

Met behulp van 3DSubtitler maak ik mijn 3D ondertiteling, die ik vervolgens in de TsMuxer (o.i.d.) gooi. Van die files maak ik dan weer een MKV, om te zorgen dat ik het in ConvertXtoDVD kan omzetten, maar ook dan werkt de ondertiteling niet goed.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Claudia
 
In welk formaat zijn die films? Is het een echte Blu-Ray layout?
Dus een BDMV map met Stream en zo?
 
Een ISO is weinig anders dan een ingepakt bestand. Het gaat dus even om het bestandsformaat binnen de ISO.
Dat kun je o.a. bekijken door de ISO te mounten met bijvoorbeeld Daemon Tools:
http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite
 
Ok.
Die conversie doe ik regelmatig en dat is wat betreft kwaliteit en ondertiteling nog nooit fout geweest.
Ik converteer dan naar MKV en gebruik daar de Xilisoft Blu-Ray ripper voor.
Deze kan ook converteren naar Xbox formaat.
http://www.xilisoft.com/blu-ray-ripper.html

Deze is niet gratis maar wel erg goed.
 
Ik moet dus voor een 3D film in plaats van ConvertXtoDVD, die Xilisoft Blu-Ray ripper voor gebruiken?
 
Je moet niks,
Ik zeg alleen dat ik er dat Xilisoft programma voor gebruik en deze me nog nooit in de steek gelaten heeft.
 
Zou je wellicht kort en samenvattend kunnen uitleggen hoe deze software werkt?

Wanneer ik de blu-ray folder open en deze converteer (ik zet hem slechts op Xbox 360 nog iets formaat en vervolgens selecteer ik output map bureaublad), blijkt deze output map na de convertering gewoon leeg te zijn. Nu heb ik inmiddels voor elkaar gekregen dat ergens een stukje film staat, maar die is helaas niet 3D side by side.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan