Hoe verwijder ik (ALLES) van Paintshop pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Ik heb mijn Paintshop pro versie enkele dagen geleden proberen te instaleren (Corel Paint Shop Pro Photo XI 11.20)
aan het eind geeft hij aan nog 0 Sec te gaan en dan is het gedaan dit laatste venster blijft gewoon staan.
als ik dan op annuleren klik en weer opnieuw probeer te instaleren krijg ik het bericht dat er nog een oude instalatie loopt en die eerst moet afmaken wat dus niet lukt.
Na alles te hebben verwijderd (handmatig alle mappen verwijderd) heb ik om de beurt 3 trial versies gedownload.
alle drie had ik het zelfde probleem alles werd geinstaleerd als ik daarna op de schortcut klikte kwam er een venster waar ik mijn e-mail adres en land in moest vullen als ik dit gedaan heb word dit venster blank en ook nu weer geen reactie.
Als ik dan afsluit en weer opstart begint alles opnieuw e-mail adres invullen en land en dat is het dan PSP start niet op
met alle drie de trial versies het zelfde probleem.
Iemand wist me te vertellen dat ik eerst alles moest verwijderen ook uit het register kan iemand me uitleggen hoe en wat te doen om ook echt alles te verwijderen van PSP
 
Heb je het geprobeerd via configuratiescherm-software-software verwijderen?

Probeer dat eens..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan