DVD Styler audio-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
76
Sorry voor het dubbele topic, maar aangezien de vorige gesloten zijn is dit de enige echte:

Hallo,

Ik heb met het programma DVD Styler een menu gemaakt voor een dvd, wat prima is gelukt.
Maar als ik de DVD genereer, werkt het menu wel, maar is ALLE audio en geluid vervangen door een lelijke ruis.

Wat moet ik doen?

Of is er anders een ander programma waar je makkelijk en gratis een DVD menu kan maken?
En dan bedoel ik een eigen ontwerp met eigen foto bijvoorbeeld en niet zo'n standaard lijstje zoals DVD Flick

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je berichten samengevoegd, graag de kop bericht aanpassen gebruiken.

Heb je het al geprobeerd met dvdflick (ook gratis) ?

jackall
 
Met DVD Flick lukt het wel, maar dan heb je niet de mogelijkheid om als achtergrond een eigen afbeelding te kiezen (voor zover ik weet)
 
Opgelost!

Opgelost. Er was van ongeveer 20 videos in totaal één video die het wel correct deed, dus ik ging onderzoeken wat het verschil was.
Wat het dus bleek te zijn is dat de audio van het filmpje of van de film minimaal 192 kbps moet zijn, wat bij mij dus maar bij één video was.
Als dit niet zo is, kun je met gratis en goed met Free Studio Manager de video converteren naar mp3. Bij de instellingen gewoon 320 kbps instellen, dan weet je zeker dat het werkt.
Daarna dubbelklik op het videofragment onderaan in DVDStyler. Hier op het groene plusje klikken en de mp3 toevoegen.

Hierna werkt alles weer hetzelfde.

Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan