DVD Styler - FFmpeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvelineW

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
29
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het volgende probleem.

Ik heb een film gemaakt van ong. 50 minuten. In het programma DVD Styler heb ik hiervoor een dvd menu gemaakt. Wat al meteen een beetje vreemd is, is dat er bij de film zelf 50 minuten staat, maar rechtsonderin het scherm staat er 100/80 (min.), wat naar mijn idee eigenlijk al niet kan. Mijn film is 3,0 gb dus zou makkelijk op een dvd van 4,7 gb moeten passen.

Maar oké, als ik m'n instellingen dan op dvd9 (8,5 gb) zet, past het wel. Maar als ik hem dan ga maken naar een iso-image, krijg ik de volgende foutmelding:
Error while opening encoder for output stream #0.2 - maybe incorrect parameters such as bit_rate, rate, width or height. Fout bij transcoderen van ......mpg

Nou heb ik zelf al wat op internet rondgekeken en dan kom ik dingen tegen over FFmpeg. Ik heb gekeken of ik dat kan installeren, maar dit ziet er zo ingewikkeld uit dat ik jullie hulp toch maar even inschakel. Wie weet er hoe ik dit download of installeer?

Alvast bedankt,
Eveline
 
Ik heb mijn probleem inmiddels opgelost, nou ja niet echt opgelost maar ik ben er wel uitgekomen :)
Ik heb mijn film als AVI geproduceerd en dan in DVD Styler ingevoegd. Dan pakt ie hem wel. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan