Programma gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenvda

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Berichten
100
Hallotjes,

Ik heb een vraag:

Kent iemand een programma, een gratis programma, waarmee je met 1 druk op de knop, direct je stem hoort via de luidspreker?

Want ik moet nu eerst naar Geluid, daarna naar Microfoon, dan naar Luisteren en dan op Luisteren klikken.

En ik oefen voor DJ en dan is dat niet handig, ik ben namelijk 13 dus ik kan niet veel kopen.. XD

Dus heeft U of kent U een programma dat goed is wat ik bedoel?

Zet het dan in een reactie,

met veel dank
 
Laatst bewerkt:
Je wil toch oefenen? :p

Maar waarom laat je hem niet op die instellingen staan?
 
Snap de vraag ook niet goed om eerlijk te zijn.
Wat wil je precies? Waarom laat je hem niet op die instellingen staan?
 
Ik zoek dus een programmatje, waarmee je met 1 druk op de knop jezelf kunt horen door de boxen terwijl je door de mic praat
 
Dit kan gewoon met de recorder van windows.

  • klik met de rechtermuisknop op je geluidsicoontje en kies voor "opnameaparaten"
    12570091.png
  • klik met de rechtermuisknop op de microfoon waarmee je opneemt en kies voor eigenschappen
    76428124.jpg
  • Ga naar het tab "luisteren"
  • vink naar dit apparaat luisteren aan, en kies als terugspeel apparaat een koptelefoon.
    14876448.jpg


    je gewone muziek zal nu via de boksen gaan, en je microfoon hoor je op je headset

Nu zal je jezelf steeds terughoren door de speakers.
 
Kijk eens naar eerste post.
"Want ik moet nu eerst naar Geluid, daarna naar Microfoon, dan naar Luisteren en dan op Luisteren klikken."
Dat is hem dus te veel werk. :)
 
Kijk eens naar eerste post.
"Want ik moet nu eerst naar Geluid, daarna naar Microfoon, dan naar Luisteren en dan op Luisteren klikken."
Dat is hem dus te veel werk. :)

het vakje aanvinken onthoud hij, drukken op luisteren niet.
 
Begreep vraag ook niet helemaal maar denk dat hij snel aan en uit wil kunnen zetten. (DJ :rolleyes:)
(Geen software voor wel schakelaar op microfoon of mixer.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan