After effects error (msi afterburner record): overflow converting ratio denominators

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
449
Goedendag,

Gisteren heb ik een nieuw systeem binnen gekregen en kan nu in bijvoorbeeld Battlefield 3 recorder zonder enige lag. Ik gebruik als record software 'MSI Afterburner 2.2.1'. Ik als destination path de F:/ schijf. Dit is mijn 1TB caviar green van kingston hardeschijf. Mijn windows loopt op een samsung SSD van 128 gig, samen met de zware programma's en games die ik gebruik. (Zoals Battlefield 3 en bepaalde programma's van adobe master collectie die ik gebruik zoals after effects).

Ik probeer de gerecorde video te importeren naar after effects om deze daarin te bewerken. Dit gaat helaas niet zonder problemen, want er treed een error op. De error luidt als volgt: "After Effects error: overflow converting ratio denominiators. ( 17 :: 18 )"

Een screenshot van de error en het geïmporteerde bestand:
ae-error-17-18.jpg

Ik vroeg mij af wat deze error kan veroorzaken. Het zijn grote videobestanden van wel 21 GB.

Wat ik mij ook af vroeg. Aangezien after effects op mijn SSD staat (die niet al te groot is) als ik dan een video importeer. Zet ik deze video dan bewijze van spreke over naar mijn SSD of is dit niet het geval.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen de error op te lossen :)

Met vriendelijke groet,
Rowan
 
Laatst bewerkt:
kan verschillende oorzaken hebben, meestal edit je ook geen lange bestanden met AE , maar maak je korte projecten.
AE zet niet het bronmateriaal over op de ssd maar maakt een aep bestand aan op de plek die je hebt aangegeven.
in dit aep bestand zet hij verwijzingen naar je bronmateriaal.
zolang je project niet klaar is, bronmateriaal niet verplaatsen dus, want dan kan je project dit niet weervinden.

Komen je project settings wel overeen met het bronmateriaal ?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het ligt aan de grote van de bestanden. Zodra ik ze convert naar een kleiner formaat heb ik geen problemen meer. Ook als ik bijvoorbeeld een paar seconden record kan ik de niet geconverteerde file toch importeren zonder enige errror :)

Weet iemand misschien een goede site voor after effects tuts? Ik wil graag nog veel leren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan