Music Maker Premium 16 probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarfreak12

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Berichten
338
Hallo,

Ik startte vandaag MAGIX Music Maker preemium 16 op, en toen ik een sound wilde toevoegen, kreeg ik dit:
probleem.jpg
Weet iemand hoe dit kan?
Dit is bij alle sounds, maar het rare is, als ik erheen navigeer met explorer, staan ze er gewoon en kan ik ze ook gewoon afspelen!

Groetjes, Thijs
 
Hallo,

Heb jij deze versie gekocht of gedownload?

Ik heb namelijk ongeveer 2 jaar geleden MAGIX Music Maker premium 16 gekocht, en in het filmpje stond dat je allemaal mooie geluiden kunt toevoegen etc.
Maar je hebt de premium dus dat betekent dat je alleen maar een paar instrument kunt toevoegen, het is eigenlijke dikke oplichting om hier 50 euro voor te betalen in mijn geval dan.
Mijn tip aan jouw is om de instrumenten te selecteren uit de folder zelf dat kan je doen in waar je magix music maker hebt geinstalleerd, daar staan alle geluiden. Die kan je erin slepen maar ook in het programma zelf kan je het er inzetten. Maar dan heb je ook niet alle geluiden maar heb je wel meer.
Het beste is om de full versie te downloaden, dat kan illegaal maar dat beveel ik niet aan. Je kan het beste je geld terug vragen en dan de full versie te downloaden.

Gr. Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan