FL Studio 9 Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atx

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
Berichten
29
Hallo,

Ik heb sinds een week een twee de hands computer gekocht, compleet geformatteerd, drivers met de bijbehorende CD geïnstalleerd

Nu wil ik hier FL Studio 9 op installeren, en gaat het als volgt. Ik open de installer krijg een scherm "Verifying Installer" vervolgens laad het tot 100% en gaat het weg en word de installer zelf niet geopend, als ik dan via CTRL + ALT + DEL naar processen ga gebruikt de installer 99% CPU

Specs:

Windows XP Service Pack 3
AMD Athlon(tm) 64+ Processor 3200+
Kloksnelheid: 1.00 GhZ, 512mb

Alvast Bedankt!
 
de specificaties van fruityloops zijn

2Ghz AMD or Intel Pentium 3 compatible CPU with full SSE1 support. The faster your CPU and more cores it has the more you will be able to do simultaneously. Download and test the demo!


Windows 7, Vista, XP & 2000 (32 & 64 Bit)


(or) Intel Mac with Boot Camp (running XP, Vista or Windows 7, 32 or 64 Bit)


1 Gb or more RAM recommended


1 Gb free disk space


Soundcard with DirectSound drivers. ASIO/ASIO2 compatible required for audio recording (FL Studio installs with generic ASIO4ALL drivers)

wellicht dat hij daarom niet wil installeren
 
Ik snap het,
Ik wil dan misschien toch een andere processor gaan kopen maar waar moet ik allemaal op letten?
En als ik een nieuwe processor heb moeten er dan ook nog andere onderdelen vervangen worden?
En heb je een aanrader voor een vriendelijke prijs?
 
Je moet letten of de processor op het moederbord past (socket) moet overeen komen..
Ook moet er gelet worden wat je nog meer met de pc wil gaan doen(games of dergelijke) en hoeveel je eraan wil gaan uitgeven.
Ook kan het zijn dat het geheugen vervangen moet gaan worden 512 mb is momenteel niet ruim (denk eerder aan 2GB)
Met het programma everest free kan je de gegevens uitlezen van de pc, daar vind je ook type van het moederbord, dan kan ik evt meezoeken naar een geschikte processor , geheugen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan